Ik heb sinds kort een MSI Gf4 Ti4400. Mooi kaartje. Helemaal omdat er tv-in op zit en dat voor een redelijke prijs. Maar mijn vraag is. Kan ik met deze kaart een desktop op me monitor weergeven van 1600x1200 en via m'n tv-out m'n TV aansturen op een resolutie van 800x600 fullscreen. Dus dat ik gewoon een film aanzet en deze dus alleen op me tv-out wordt weergegeven en zonder dat ik met me muis heen en weer hoef te bewegen om de hele film te zien. Dit omdat m'n desktop van 1600x1200 op een m'n tv wordt weergegeven die maar op 800x600 staat. Dit doe ik dan dmv klonen.
Wat wel lukt is om m'n desktop horizontaal uit te breiden naar m'n tv, maar als ik dan een film draai op de rechter helft(dus tv) van m'n desktop dan geeft ie alleen maar zwart beeld. terwijl als ik de film weer naar de linker helft(desktop) sleep ie gewoon goed wordt weergegeven. Is dit dus de beperking van een GF4 kaart of doe ik iets fout. Ik heb namelijk geen zin om elke keer m'n desktop terug te zetten naar 800x600 als ik via de tv-out een filmpje wil kijken. Verder draai ik XP en gebruik ik driver versie 28.32.
Wat wel lukt is om m'n desktop horizontaal uit te breiden naar m'n tv, maar als ik dan een film draai op de rechter helft(dus tv) van m'n desktop dan geeft ie alleen maar zwart beeld. terwijl als ik de film weer naar de linker helft(desktop) sleep ie gewoon goed wordt weergegeven. Is dit dus de beperking van een GF4 kaart of doe ik iets fout. Ik heb namelijk geen zin om elke keer m'n desktop terug te zetten naar 800x600 als ik via de tv-out een filmpje wil kijken. Verder draai ik XP en gebruik ik driver versie 28.32.