Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
ik wil hem eventueel ook wel hosten
alleen die wmv dan
alleen die wmv dan
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
ik wil hem gewoon http streamend hosten.. kan dus van af t.net het is geen multistream..
PS hoe gaat het bij Iptower..
* KMK zat/zit ook in de streaming
gaat goedOp zaterdag 01 juni 2002 02:32 schreef KMK het volgende:
ik wil hem gewoon http streamend hosten.. kan dus van af t.net het is geen multistream..
en hoezo, zit/zat ?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Open je ICQ even dan doen we het daar even..Op zaterdag 01 juni 2002 02:34 schreef megamuch het volgende:
[..]
gaat goed* megamuch doet iptower spanje en portugal (woon er ook, in spanje dan)
en hoezo, zit/zat ?
Hmm, wat voor videoverslag
en waar wil je die neerzetten op de frontpage? In de shopsurvey ofzo?
Professioneel Hyves-weigeraar
lees maar in de frontpage post que.. Ik stond daar met een heleboel GoT-ers en ik had mijn Video Camera mee genomen. Het getypde verslag staat al in frontpage nieuws que van t.net.. lees het maarOp zaterdag 01 juni 2002 13:03 schreef Wouter Tinus het volgende:
Hmm, wat voor videoverslagen waar wil je die neerzetten op de frontpage? In de shopsurvey ofzo?
En wat is er interessant aan zo'n videoverslag 
Dat je een half uur in de rij hebt gestaan? Dat heb ik ook wel es, ook wel langer...
Dat die rij opgenomen is? Mja, is dat zo boeiend?
En sowieso ga je _geen_ account krijgen op de servers, dus dat uploaden gaat sowieso niet werken
Dat je een half uur in de rij hebt gestaan? Dat heb ik ook wel es, ook wel langer...
En sowieso ga je _geen_ account krijgen op de servers, dus dat uploaden gaat sowieso niet werken
Jesus zeg wat valt me dat tegen van de "crew" zeg, al dat uit de hoogte gedoe niemand die reageerd op iets nieuws..Op zaterdag 01 juni 2002 14:56 schreef ACM het volgende:
En wat is er interessant aan zo'n videoverslag
Als het allemaal zo moeilijk moet dan hoeft het van mij ook niet meer....
Van zo een laatste op merking over een account ga ik helemaal
Mede Tweakers/GoT ers> Het ligt niet aan mij...
De mensen die met mij in de rij stonden> Sorry jongens, men vindt het "niet boeiend genoeg"
De nieuwssubmit is al weer uit de queue verdwenen dus ik weet niet of het interessant was. Op zich kan een serieus verslag over de Mycom actie geen kwaad omdat het toch wel een bijzondere en grote actie was.
Nee, EEN crewlid, ik spreek in dit geval niet namens de crew.Op zaterdag 01 juni 2002 15:03 schreef KMK het volgende:
Jesus zeg wat valt me dat tegen van de "crew" zeg, al dat uit de hoogte gedoe niemand die reageerd op iets nieuws..
Als de crew die daar over gaat (ik niet echt, Wouter en Femme bijvoorbeeld wel) vindt dat dat hier erop moet komen, prima.
Dan kots je daarvan.Van zo een laatste op merking over een account ga ik helemaalwat erg zeg..
Dan snap je dus blijkbaar ook niks van veiligheidsprotocollen...
Boeit mij helemaal niets, IK ben medeverantwoordelijk voor de veiligheid op de servers en ik ga niet zomaar accounts aan willekeurige mensen uitdelen.
Dat er andere opties zijn om die files op onze servers te krijgen had je allang duidelijk horen te zijn, maar een account krijg je niet.
Vraag ik daar om dan!!!! NEEEEEEEOp zaterdag 01 juni 2002 15:05 schreef ACM het volgende:
Dan kots je daarvan.
Dan snap je dus blijkbaar ook niks van veiligheidsprotocollen...
Jij komt er toch zelf mee!!!!
Ik denk er niet eens aan omdat te vragen omdat dat toch niet werkt.
Op zaterdag 01 juni 2002 02:14 schreef KMK het volgende:
Dus als iemand nou even een plekeje voor me maakt in het t.net server park zodat ik het kan uploaden
Dan heb ik die bovenste quote blijkbaar verkeerd opgevatOp zaterdag 01 juni 2002 15:07 schreef KMK het volgende:
Vraag ik daar om dan!!!! NEEEEEEE
Pagina: 1