ik ben op zoek naar een aantal electro shops in amsterdam, en dan bedoel ik niet de expert of megap00l. Maar waar de kleine onderdelen als elco's en diodes gevonden kunnen worden. any ideas?
Anoniem: 54304
... Da's wel erg eenvoudig gedacht..Op zaterdag 01 juni 2002 01:58 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Gouden gids -> electro?
Anoniem: 40772
Probeer Hecke op de ceintuurbaan, en er zit er ook nog een op de kinkerstraat, in het begin(dus aan de kant van europarking), tegenover Teleworld ...
have fun... weet je
have fun... weet je
Anoniem: 51691
Edies elector shop, en in de bilderdijk straat zitten er 2.
Radio lensen heb je ook nog en die kutzaak van een (hoe heet ie ook alweer), met die Eigenaar met een boggel in zijn rug, OP DE PRINS HENDRIK KADE .
Ze verkopen daar ook zenders enzo.
Radio lensen heb je ook nog en die kutzaak van een (hoe heet ie ook alweer), met die Eigenaar met een boggel in zijn rug, OP DE PRINS HENDRIK KADE .
Ze verkopen daar ook zenders enzo.
volgens mij zit er ook PC dokter (of is het PC oke) ofzo in utrechsestraat die tweedehand (oude)spullen verkoopt.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
ja dat klopt en daarna kan je meteen doorlopen naar die 2 andere winkel oom de hoekOp zaterdag 01 juni 2002 04:05 schreef GrittyKitty het volgende:
volgens mij zit er ook PC dokter (of is het PC oke) ofzo in utrechsestraat die tweedehand (oude)spullen verkoopt.
ik haal mijn troep altijd bij MUCO in de bilderdijkstraat (da's om de hoek bij radio rotor, die weer tegenover Teleworld zit, wat is het toch een klein wereldje he
)
"It certainly appears so..."
Anoniem: 49360
1 radio rotor kinkerstraat
2 display/muco biderdijkstraat
3 elopta prinshendrik kade
4 asian electronics papaverweg amsterdam noord
5 ahora muntplein
6 elektronica dump. ergens in amsterdam oost vlakbij muiderpoort station
7 univerum osdorperplein ,als ie er nog zit
radio lense bestaat niet meer
5 ahora muntplein
Ja elopta prinshendrik kade, dat is die met Boggeltje zoals wij(vrienden en vriendinnen)hem noemen.Op zaterdag 01 juni 2002 04:59 schreef funky1 het volgende:
1 radio rotor kinkerstraat
5 ahora muntplein
Echt dikke lol daarzo, net de klokkenluider van Notredam(hoe je dat ook schrijft)
Trouwens wel een slechte zaak, geen garantie na komen enzo.
2e hands voor nieuw verkomen...enz..
radio lense bestaat niet meer!!!!!!!
Jammer
weten jullie ook electro shops in hilversum? als je in de gouwe gids zoekt krijg je allemaal megapool en dat soort winkels
vergeet aurora niet, aan de vijzelstraat bij muntplein.
Die hebben alleen wel steeds minder
Ik denk dat funky1 dat ook wel bedoelt met "ahora"
Die hebben alleen wel steeds minder
Ik denk dat funky1 dat ook wel bedoelt met "ahora"
Anoniem: 2494
Bah, bij Aurora hebben ze helemaal niets. Alleen wat kabeltjes en lampen. Voor de rest alleen maar troep dat ze in elke Praxis of Gamma verkopen!
Zonde van je tijd!
Zonde van je tijd!
En de Electronicadump in Oost is ook failliet....Op zaterdag 01 juni 2002 06:14 schreef CocaCola het volgende:
[..]
radio lense bestaat niet meer!!!!!!!
Jammer
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Anoniem: 49360
Nee niet failliet maar hij zou er mee gaan stoppen dat had ik vernomen , wel jammer hij had vaak elektronica onderdelen die de andere zaken niet had en ook nog eens spot goedkoopOp zaterdag 01 juni 2002 13:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
En de Electronicadump in Oost is ook failliet....
Anoniem: 37717
Televersum, en hij zit er nog steedsOp zaterdag 01 juni 2002 04:59 schreef funky1 het volgende:
Pagina: 1