Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
nog ff extra:
ik heb de TCP/IP, IPX/SPX en meer van dat soort instellingen kunnen doen onder "safe mode met netwerkondersteuning"... maarja: in die modus kun je geen drives sharen of het netwerk bekijken...
(RHAAAA)
ik heb de TCP/IP, IPX/SPX en meer van dat soort instellingen kunnen doen onder "safe mode met netwerkondersteuning"... maarja: in die modus kun je geen drives sharen of het netwerk bekijken...
(RHAAAA)
Verwijderd
Een 3c509b is per definitie een nukkig nic'je. Ik hoop dat je de laatste drivers bij de hand hebt, want met die van Windhoos wil het sowieso meestal niet lukken. Anders zou ik onder je Safe-Mode de hele kaart er gewoon eens terug uit pleuren en je pc de kaart opnieuw laten installeren en dan nog es proberen.
did... vanavond ook al die drivers gedownlooid bij 3com (wat er op die windhoos cd staat werkt idd niet). anyway: ik heb al 2 keer gedaan wat je zei, en zonder de kaart geinstalleerd blijft windhoos draaien (in normal mode dus), met kaart krijgt ie na het invoeren van het wachtwoord nog net de icoontjes op het scherm... en daarna: hanguh...