Thinkpad A30 vrije slot

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Kheb net een maandje van mn baas een laptoppie erbij gekregen en natuurlijk dat ding al een keer helemaal opengeschroefd. De onderkant bevat 2 klepjes, eentje voor geheugen, waar mijn baas zo vriendelijk was om 1 reepje 128 om te ruilen voor 256 MB, anders had ik 2x128 gekregen. Ander klepje open en daar zitten twee kaartjes (klein) die mijn modem en netwerkkaart moeten regelen. Zit daarnaast nog een vrije (PCI ??) slotje in. Vraag ik me natuurlijk af wat hier dan eventueel inkan....

Bij een vriend van me heeft ook zo'n slot en daar zit een kaartje in voor modem(/netwerkkaart denk ik).

Als hier nog wat leuks in kan, dan gaan we dat zeker doen. Maar ik kan me zo niet bedenken wat er in zou kunnen....irriteert me gewoon een beetje. Was namelijk ook zo dat ik dat ding kreeg zonder (????) diskettestation, alleen DVD speler, dus een lege slot over. Ikke natuurlijk over mn zeik en vandaag gezellig een diskettestation gekregen. Dus nog 1 slotje waar ik 256 voor moet gaan regelen dan blijft dat ene ding over....wat kan het?

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Lijkt er op dat je daar wireless lan in kan doen. Anders zou ik het ook niet weten.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:59 schreef DutchMan het volgende:
Lijkt er op dat je daar wireless lan in kan doen. Anders zou ik het ook niet weten.
lijkt mij ook

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Of ik zie het verkeerd hoor, maar ik bedoel niet de slots voor de pcmcia kaartjes, maar echt aan de onderkant van de laptop waar je 2 dekseltjes hebt. Een is voor het geheugen en de ander heeft nog een slot waar je iets in kan proppen.

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Zie het niet verkeerd hoor maar ik heb het niet over die PCMCIA sloten. :P Onder dat kleptje kan je als het goed is een wireless lan kaartje in proppen.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?