ervaringen met Lite on 40/12/48

Pagina: 1
Acties:

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En is deze ook te flashen naar de 48/12/48?
Lijkt me nl raar om twee verschillende 40x branders te produceren aangezien de 40/12/40 ook bestaat.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:37

AMDFreak

Intel is zo..

zou ik niet doen hoor.. voor je het weet kan je weer een nieuwe brander kopen.. (Beetje zonde)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Plextor is volgens mij kwalitatief gezien het beste ik heb al bijna 2 jaar een 12/10/32A tot nu toe alleen maar 1 buffer underrun gehad in windows XP.
Ik weet dat daarvoor een fix is omdat xp er vaker last van blijkt te hebben, weet iemand waar ik die kan vinden ?

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Geen problemen met mijn LiteOn fikker, in XP, 2000 en 98se nog nooit een cd verneukt in een jaar... Doen dus :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 05:12 schreef VageGast het volgende:
Geen problemen met mijn LiteOn fikker, in XP, 2000 en 98se nog nooit een cd verneukt in een jaar... Doen dus :)
heb je wel de hele post gelezen :P. Of was het nog een beetje vroeg :?
Ik zou hem niet gaan tweaken, wat heb je nu aan die 8x extra ? Ik heb het ook wel eens met zo'n yamaha gedaan van 4x naar 6x, maar pas bij de 2e lukte het... ;)
En die 48 x vs 40 x is niet zo'n groot verschil in snelheid dat ik het zou doen. Ik heb ook nog niemand gezien die het gedaan heeft.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-04 15:43
Move > [forum=21]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

hmm, het kan dus toch makkelijk ;)

http://www.tweakers.net/nieuws/22003

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hij is helemaal geweldig vind ik. op de zaak aardig wat van verkocht en totaal geen gezeik mee. zelf heb ik er ook 1 en mijn werkgever ook. en wij zijn vrij kritisch.

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 12:30 schreef ByMeSDy het volgende:
hmm, het kan dus toch makkelijk ;)

http://www.tweakers.net/nieuws/22003
Die stond er gisteren nog niet.
Denk dat ik hem maar ga kopen. Kan mijn oude lite-on de deur uit.

Gezocht!
Router

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-04 21:22

tweakerbee

dus..?

Hoeveel CD's fik je dan wel niet als een 12X fikker je te langzaam is?

You can't have everything. Where would you put it?

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 13:17 schreef tweakerbee het volgende:
Hoeveel CD's fik je dan wel niet als een 12X fikker je te langzaam is?
Ik heb nu mijn samsung schijven vol staan met "backups". Moet er dus nog 250 branden. En dan is een 48x wel handig )2 tot 2.5x zo snel als 12x)

En die plextor is om on the fly te scrijven als ik aan het gamen ben. (op lans dus)

Gezocht!
Router

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
ik heb mijn liteon 40x12x48x nu een weekje en damn, wat issie snel. Zelfs vage merkloze cd-r-retjes op 40x en zelfs mijn andere, kwalitatief mindere drive, leest ze lekker snel :P (als je van 8x naar 40x gaat is alles snel :) )

Verwijderd

heb ook de 40X en voordat ie arriveerde onder rembours dacht ik zo van "uh oh wat heb ik nu weer op een onbewaakt moment op internet besteld want ik heb tocheen philips 8X?" Maar toch voor 100 Euro (was plus rembours) is het die move ECHT wel waard, mits je regelmatig fikt natuurlijk.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb net de 32 speed aangeschaft..
Sneller hoeft ie van mij niet hoor..
3 minuten heb ik wel over..
:)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op zaterdag 01 juni 2002 01:38 schreef coppa.del.mondo het volgende:
Plextor is volgens mij kwalitatief gezien het beste ik heb al bijna 2 jaar een 12/10/32A tot nu toe alleen maar 1 buffer underrun gehad in windows XP.
Ik weet dat daarvoor een fix is omdat xp er vaker last van blijkt te hebben, weet iemand waar ik die kan vinden ?
http://windowsxp.pagina.nl

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:01

Rannasha

Does not compute.

Heb zelf een tijdje geleden de Lite-ON 40x12x48 uitgezocht en gekregen (verjaardag rulez >:)). Nadat dat artikel over het flashen verscheen toch maar ff geprobeerd. Werkte meteen. Nog geen enkel CD-tje verknalt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-04 21:18
Ik heb deze drive net binnen en hij werkt verder prima. Alleen staat hij soms tijdens het branden stil. Er verandert dan niks in de buffer, maar ook niet in de voortgangsbalk. Nero geeft ook niet aan dat er een buffer under run voorkomen is. Is dit normaal?
Pagina: 1