Nintendo pakt groot uit op E3

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 12:39
Wow Nintendo heeft wel heel erg mooie games gepresenteerd op de E3!

Check this out: http://nintendo-europe.com/e3/nl/intro.html :9

* rik gaat toch maar een Cube halen...

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:21
Die games die ik daar zie kan ik niet echt warm voor draaien...
Disney en Mario games, niet zo heel spectaculair vind ik.
Tsja gameplay zal het wel hebben hoor, maar dat heeft een game als GTA3 ook wel :)

Naja ik zeur ook maar wat :P ik hoef geen console en heb er geen geld voor (eerst nieuwe videokaart kopen :P)

• rik
Heb je de filmpjes bekeken?

BTW: Nintendo for kids? http://nintendo-europe.com/e3/video/ngc_Eternaldark_movie01.html :9

Update: direct link: http://nintendo-europe.com/e3/video/ngc_Eternaldark_movie01.wmv

Filmpjes wel even full screen draaien natuurlijk :z

Dat Disneyspel is inderdaad niet echt super, maar de Nintendo games zijn wel heel erg origineel moet ik zeggen!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

juist ja als jullie eens door die vrolijke kleurtjes en deuntjes heenkijken dan zouden jullie een wereld vol vette gameplay zien. en idd nintendo bekent altijd weer superoriginele spellen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Spellen zij een beetje kinderachtig, dat vind ik ook (dus niet "eternal dinges"), maar dat houd zeker niet weg van de geweldige nintendo gameplay, wat ik tot nu toe nog niet echt kan zeggen van de Xbox...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Blah zelda wordt dus weer gewoon de SNES versie :( Nog geen nieuwe Zelda.....

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
hmm alleen die nieuwe Mario lijkt me leuk, voor de rest niks eigenlijk :+

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33
Op zaterdag 01 juni 2002 09:53 schreef Bosmonster het volgende:
WTF? volgens mij heb jij een nieuwe bril nodig... SNES versie?
damn, zulke graphics wil ik een xbox wel eens zien produceren, gaat no way lukken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 09:45 schreef EdonyX het volgende:
Spellen zij een beetje kinderachtig, dat vind ik ook (dus niet "eternal dinges"), maar dat houd zeker niet weg van de geweldige nintendo gameplay, wat ik tot nu toe nog niet echt kan zeggen van de Xbox...
Ach, kinderachtig kan anders nog best heel erg leuk zijn.
Als ik nu 10 jaar geleden zou leven speelde ik nu ook waarschijnlijk met Super Mario. Het zijn erg leuke spellen. :)
Op zaterdag 01 juni 2002 00:22 schreef rik het volgende:
Heb je de filmpjes bekeken?

BTW: Nintendo for kids? http://nintendo-europe.com/e3/video/ngc_Eternaldark_movie01.html :9
WoW, ze weten wel hoe je van een mooi spel een mooi filmpje moet maken zeg. :9~

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:01 schreef Phusebox het volgende:

[..]

WTF? volgens mij heb jij een nieuwe bril nodig... SNES versie?
damn, zulke graphics wil ik een xbox wel eens zien produceren, gaat no way lukken
euh... heb je JSRF gespeeld?? Is ook cel-shading hoor... xbox kan deze graphics ook aan hoor...

• rik
Ik hoop dat er weer een echte StarFox uitkomt, zou wel heel vet zijn :9~

Verwijderd

legend of Zelda vind ik het meest belovend eruit zien *D

= ) ik heb starfox nog op de SNES w3333 :7

Verwijderd

dat is toevallig wel het beste spel ooit waar je nu kwaad overspreekt ..... :{

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:46

Phydomir

Dennis

Als je nou es ff je iets meer verdiept in de zaken voordat je blaat. Was je er achter gekomen dat er op de GBA een remake van A Link To The PAst zal uitkomen en dat de GameCube versie een kompleet nieuw spel zal gaan worden..

En er is al een Starfox aangekondigt ala Lylat Wars en de SNES versie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:32 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat is toevallig wel het beste spel ooit waar je nu kwaad overspreekt ..... :{
nounou.. het beste spel? Misschien wel het beste spel wat er bij staat, maar ik wacht toch nog maar ff op Mario Kart! Ik ben benieuwd wat voorn verslavend spel ze er nu weer van gaan maken :D

• rik
Maar gaat die cube nou nog in prijs omlaag of..? Ik las zoiets in de krant (149,00?)

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 08:58
Star Fox Adventures is echt een supergaaf spel, heb ik vorig jaar al op de E3 gespeeld :)

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op zaterdag 01 juni 2002 10:35 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Als je nou es ff je iets meer verdiept in de zaken voordat je blaat. Was je er achter gekomen dat er op de GBA een remake van A Link To The PAst zal uitkomen en dat de GameCube versie een kompleet nieuw spel zal gaan worden..

En er is al een Starfox aangekondigt ala Lylat Wars en de SNES versie.
Wie zegt dat ik het over de Cube had? Ik had het over de GBA en zit al met smart te wachten op een nieuwe Zelda GBA. En nu blijkt de eerste echte Zelda gewoon een remake te zijn van de SNES versie... Hoe goed dat spel ook is ik ga niet nogmaals hetzelfde spel kopen alleen op de GBA..

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 11:04 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het over de Cube had?
hmmz... aha :D

Anyway.. Mijn SNES is kapot en daar heb ik LTTP heel veel op gespeeld en het is gewoon een van de beste spellen ooit (denk je het gehaald te hebben komt er nog een werled met 6 van die kerkers..).

Ik ga uhm dus zeker wél halen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• rik
Op zaterdag 01 juni 2002 11:21 schreef Phydomir het volgende:

[..]

hmmz... aha :D

Anyway.. Mijn SNES is kapot en daar heb ik LTTP heel veel op gespeeld en het is gewoon een van de beste spellen ooit (denk je het gehaald te hebben komt er nog een werled met 6 van die kerkers..).

Ik ga uhm dus zeker wél halen.
Heb wel een SNES ter overname hoor :7

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 11:22 schreef rik het volgende:

[..]

Heb wel een SNES ter overname hoor :7
hoeveel??

In goede staat??

spellen erbij??

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:36 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

nounou.. het beste spel? Misschien wel het beste spel wat er bij staat, maar ik wacht toch nog maar ff op Mario Kart! Ik ben benieuwd wat voorn verslavend spel ze er nu weer van gaan maken :D
ik heb het over de snes versie :)

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zaterdag 01 juni 2002 00:16 schreef rik het volgende:
Wow Nintendo heeft wel heel erg mooie games gepresenteerd op de E3!

Check this out: http://nintendo-europe.com/e3/nl/intro.html :9

* rik gaat toch maar een Cube halen...
Ik wacht totdat de prijs van de cube nog wat verder gedaald is en dan zal hij waarschijnlijk in een combinatiepakket met Mario Sunshine uitkomen.

1080 White Storm er dan bij en ik ben weer gelukkig :)

• rik
Op zaterdag 01 juni 2002 11:42 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ik wacht totdat de prijs van de cube nog wat verder gedaald is en dan zal hij waarschijnlijk in een combinatiepakket met Mario Sunshine uitkomen.

1080 White Storm er dan bij en ik ben weer gelukkig :)
Goed plan, ik doe mee ;)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Je kan Nintendo spellen goed vinden maar Zelda is dus no way het beste spel dat ik ooit heb gespeeld (wel heel goed iig). Super Smash Brothers Melee Multiplayer daarentegen.... :P

(ps, de Xbox hoeft van mij niet eens de nieuwe zelda aan te kunnen, want zulke lelijke dingen wil ik niet op de Xbox. Geef mij maar gewoon de oude Zelda)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

zelda is niet lelijk vind ik, en een xbox kan het ook makkelijk hoor.. Het is gewoon een techniek:
[topic=490427/1/999]

Ikzelf vind dat cartoon style wel heel cool, aangezien ik zelda3 ook erg cool vond :).
Op zaterdag 01 juni 2002 10:36 schreef Demolition-Man het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze er weer de superrelaxte gameplay van de snes ingooien en niet dat kansloze gezwabber van de N64 versie die je in een ruk uitspeelt omdat je harder gaat als je achteraan ligt...

Die was echt voor kids :(. SMK rulede gewoon verreweg boven Mariokart64 :'(. De GBA versie is weer lekker qua gameplay, maar dat is een minininini schermpie. Dus: goeie graphics, 60fps, SMK besturing en sturen met de 4puntstoets!. Dan ga ik ook een GC kopen :P. Met mario sunshine, zelda en mariokart :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1