Op mijn TV kaart zit Dolby Pro Logic, intern kan ik de TV kaart via zo'n audio kabel voor mijn CD naar mijn Live 5.1 doorlussen. Nou wil ik graag dat de TV kaart (Hauppauge WinTV theatre) het audio signaal van de TV (inclusief Dolby Pro Logic signaal) doorgeeft aan de geluidskaart. Op mijn geluidskaart zit namelijk een 5.1 setje aangesloten.
Ik denk niet dat dit mogelijk is aangezien de TV kaart zelf een decoder aan boord heeft die voor de correcte output op ieder kanaal zorgt, maar ik vraag het toch maar even.
[update] Nee natuurlijk kan dit niet, de audio kabel geeft maar 2 kanalen door.
[update2] Als ik mijn TV kaart en geluidskaart tegelijk op de speakers aansluit heb ik dan eerder last van ruis of iets dergelijks? M.A.W. moet ik een swtich bouwen.
Dus de center speaker gaat naar de center input van de geluidskaart en de center input van de tv kaart tegelijk.
Ik denk niet dat dit mogelijk is aangezien de TV kaart zelf een decoder aan boord heeft die voor de correcte output op ieder kanaal zorgt, maar ik vraag het toch maar even.
[update] Nee natuurlijk kan dit niet, de audio kabel geeft maar 2 kanalen door.
[update2] Als ik mijn TV kaart en geluidskaart tegelijk op de speakers aansluit heb ik dan eerder last van ruis of iets dergelijks? M.A.W. moet ik een swtich bouwen.
Dus de center speaker gaat naar de center input van de geluidskaart en de center input van de tv kaart tegelijk.