Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze mobiel te gaan kopen, maar ik heb er nog wat vraagjes over.

- Heeft de Ericsson T65 een vaste batterij? Zo ja, hoe krijg je de simkaart er dan in?

- Hoe is de kwaliteit van de speaker?

- Is de trilfunctie goed? Hoor je hem ook als hij trilt?

- Hoe zijn de ringtones? Wel een beetje normaal? Dus niet van die "irritante pijn aan je kop" deuntjes :)

Dat was het wel weer. Alvast bedankt voor jullie reply's.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op zaterdag 01 juni 2002 00:00 schreef Silverstar het volgende:
Ik ben van plan deze mobiel te gaan kopen, maar ik heb er nog wat vraagjes over.

- Heeft de Ericsson T65 een vaste batterij? Zo ja, hoe krijg je de simkaart er dan in?

- Hoe is de kwaliteit van de speaker?

- Is de trilfunctie goed? Hoor je hem ook als hij trilt?

- Hoe zijn de ringtones? Wel een beetje normaal? Dus niet van die "irritante pijn aan je kop" deuntjes :)

Dat was het wel weer. Alvast bedankt voor jullie reply's.
Ik heb er sinds een tijdje één. (is te koop, mail me als je interesse hebt).

- Toestel heeft idd een vaste batterij. Simkaart gaat erin dmv een schuifje aan de bovenkant.

-Kwaliteit van de speaker heb ik niets op aan te merken, niet beter/slechter dan m'n oude Nokia 6210

- Trilfunctie is uitstekend, zit qua "sterkte" tussen een Siemens C35 en een Nokia 6210 in. Erg stil ook, zeker vergeleken met m'n 6210 (brr brr brr :P)

- Beltonen weet ik niet zo goed, maar erg irri waren ze niet. Ik heb gewoon de standaard Ericsson tune, is wel beschaafd (zelfde geluidje als je hoort als je de phone aanzet).

Heb je ook de demo bekeken? Daar kun je het menu ook helemaal uitproberen enzo. demo

Nogmaals, mijnes is te koop ;) en voor vragen kun je me contacten :)