...///...\\\...
Verwijderd
hmm....wel eens gehad met RTCW, is gebasseerd op de Quake 3 engine, heb je een illegale of totaal legaal, en ik raad je ff aan hier te gaan searchen en te googlen
search hier vind ie nixOp vrijdag 31 mei 2002 23:27 schreef hendrik_vs het volgende:
hmm....wel eens gehad met RTCW, is gebasseerd op de Quake 3 engine, heb je een illegale of totaal legaal, en ik raad je ff aan hier te gaan searchen en te googlen
ja ik heb gewoon de legale CD
...///...\\\...
reinstall geprobeerd? wil wel eens helpen
haha ja ook dat maar hij blijft ut zeggeOp vrijdag 31 mei 2002 23:33 schreef Bong-One het volgende:
reinstall geprobeerd? wil wel eens helpen
kut man hier moet toch wel iemand ut weten
...///...\\\...
Dat zegt hij bij mij ook...
Maar het spel start gewoon op hoor.
Als je die melding niet wilt hebben kun je volgens mij gewoon een tekst documentje aanmaken dat default.cfg heet en dat plaatsen in je Q3Arena/Baseq3/-map.
Maar het spel start gewoon op hoor.
Als je die melding niet wilt hebben kun je volgens mij gewoon een tekst documentje aanmaken dat default.cfg heet en dat plaatsen in je Q3Arena/Baseq3/-map.
Kijk weer zo'n kut topic titel. Maak goddomme eens een goede topic titel. Voorbeelden: Quake 3 kan default.cfg niet laden. Quake 3 start niet op(couldnt load default.cfg). enz enz enz.
http://www.glsetup.com/
kijk op deze pagina download de glsetup(heb je de nieuwste versie
en voila quake 3 in volle glorie
als het goed is staat dat bestand ook ergens op je q3 cd-rom :)of map 1 vd 2 tenminste bij mij wel
kijk op deze pagina download de glsetup(heb je de nieuwste versie
en voila quake 3 in volle glorie
als het goed is staat dat bestand ook ergens op je q3 cd-rom :)of map 1 vd 2 tenminste bij mij wel
http://raptr.com/Doppert/about
Topic titel edit
Dank u wel IceStormOp zaterdag 01 juni 2002 00:36 schreef IceStorm het volgende:
Topic titel edit
Heeft te maken met de pak0.pk3. Waarschijnlijk niet de juiste groote.
Probeer eens een andere versie te downloaden.. of hem gewoon te kopen?
Verwijderd
LEES eens... hij zei toch al dat hij de legale cd hadOp zaterdag 01 juni 2002 11:57 schreef Bosmonster het volgende:
Probeer eens een andere versie te downloaden.. of hem gewoon te kopen?
En bij installatie krijgt ie foutmeldingen over missende/corrupte bestanden?Op zaterdag 01 juni 2002 12:05 schreef hendrik_vs het volgende:
[..]
LEES eens... hij zei toch al dat hij de legale cd had
Dan:
A. Z'n originele CD is fucked
B. Hij lult over originele CD
Verwijderd
A dus, als je niet gelooft wat hij zegt post hier dan NIETOp zaterdag 01 juni 2002 12:13 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
En bij installatie krijgt ie foutmeldingen over missende/corrupte bestanden?
Dan:
A. Z'n originele CD is fucked
B. Hij lult over originele CD
Hey ik geef alleen de mogelijkhedenOp zaterdag 01 juni 2002 12:16 schreef hendrik_vs het volgende:
[..]
A dus, als je niet gelooft wat hij zegt post hier dan NIET
gewoon ff openGl overnieuw.. heb ik ook gehad.. met mijn videokaart.
No problemo zo opgelost
No problemo zo opgelost
pak0.pk3 is niet in orde of bestaat niet meer ofzoiets moois.Op vrijdag 31 mei 2002 23:24 schreef CyClopSs het volgende:
ik heb een probleem met quake..
elke keer als ik het instal dan zegt ie : couldnt load default.cfg
iemand een idee?
Ik had alle .pk3 files eens veranderd in *.zip zodat ik het kon openen met winzip/winace.
Toen vergeten de naam terug te zetten en toen ik Quake opstartte werd me ook verteld dat default.cfg niet geladen kon worden, wat logisch is aangezien die in pak0.pk3 zat.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
heel makkelijk te fix'n zelf ook wel uns gehad gewoon de pak0.pk3 weg flikkeren en dan de pak0 van de cd naar de baseq3 copy'en makkie toch
Pagina: 1