Hallo tweakers...
Zo, na de korte casebadgeactie, en vervolgens alle enveloppes klaar te maken (liggen hier voor me, morgen op de post)
Laat ik jullie mijn casemod maar eens zien... vanmiddag zijn daar eindelijk met een digicam foto`s van gemaakt

Het totaalplaatje... helaas zie je de vingerafdrukken bij de kap

De stealthmod

De HD met de koeler

De VGA, sound en 1 netwerkkaart...

De CPU koeler...

Mijn blue orb op mijn chipset... je ziet de VGA koelribben en mijn DDR cooling kit ook zitten.

Mijn Biohazard logo aan de rechterkant van de kast. Later komt hier een raampie bovenin, maar dat zien jullie wel later.

Mijn slotje, bedoelt voor startonderbreker voor mijn startknop...

Beetje onscherp, maar hier mijn thumbscrews + een slotje achterin, zodat de kap er niet af kan

Het frontje.. met mijn big-zise restartknop
en natuurlijk mijn chroom-gespoten restartknop 

Mijn ledhouder, er zit een wit ledje in
OK, let it rip, wat vinden jullie ervan ?
Zo, na de korte casebadgeactie, en vervolgens alle enveloppes klaar te maken (liggen hier voor me, morgen op de post)
Laat ik jullie mijn casemod maar eens zien... vanmiddag zijn daar eindelijk met een digicam foto`s van gemaakt
Het totaalplaatje... helaas zie je de vingerafdrukken bij de kap
De stealthmod
De HD met de koeler
De VGA, sound en 1 netwerkkaart...
De CPU koeler...
Mijn blue orb op mijn chipset... je ziet de VGA koelribben en mijn DDR cooling kit ook zitten.
Mijn Biohazard logo aan de rechterkant van de kast. Later komt hier een raampie bovenin, maar dat zien jullie wel later.
Mijn slotje, bedoelt voor startonderbreker voor mijn startknop...
Beetje onscherp, maar hier mijn thumbscrews + een slotje achterin, zodat de kap er niet af kan

Het frontje.. met mijn big-zise restartknop

Mijn ledhouder, er zit een wit ledje in
OK, let it rip, wat vinden jullie ervan ?