wat voor case voor WC setup

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik heb alle spulletjes bij elkaar, maar moet het inbouwen in een kist(in me comp. zelf past nooit) dus ik had thuis nog een ECHTE flightcase staan, van me pa ze werk, zon ding met zelfs aan de binnekant alu hoekjes, vlindersluitinegn, goeie schanieren en supersterk. nu keek ik dus en zag dat het best wel mooi paste, hijs l40xb20xh25cm en alles past dus mooi. maar ik vind het wel een mooie kist, en wil em eigenlijk wel heelhouden, maarja, voor een CM moet je wat overhebben, en het staat wel :9~

dus een andere optie is zelf een kist bouwen. uiteraard moet het dus ongeveer dezelfde afmetingen hebben. een window, goed bewerkbaar, schilderbaar,en watervast zodat ie bij het bijvullen niet kromtrekt ofzo.

wat voor materiaal zou ik kunnen gebruiken? en wat waneer ik het met hoekprofiel monteer, en wat zonder hoekprofiel?

ik had ooit iets van kunstof plaat, daarmee zijn onze dakkappellen afgetimmerd, is wel slecht te schilderen, maar is wel met zelfde soort eigenschappen als plexiglas.

MDF van 8mm moet ik ook nog kopen voor een ander project, dus als dat goed bruikbaar is.....

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

mdf is natuurlijk wel heel goed te bewerken en ik denk dat dat ook wel iets is om waarde aan te hechten.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik maak denk toch gaten in de 8erkant van die flightcase, zodat dar de lucht doorheen gaat. en een windowtje aan de bovenkant