Toon posts:

Geforce4 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een ASUS GF4 TI4400 128 MB DDR Gekocht..

aleen het probleem onstaat waneer ik windows in ga dan dan zie ik aleen maar van die vaage net zoals waneer je resolutie te hoog staat en je monitor dit niet aan kan, maar dat is niet het geval omdat ie op 800x600 staat en heb een 17 inch monitor... dus ik kom windows wel in maar dan zie ik alemaal vaage strepen ;/ iemand een ideee ?

heb een MSI K7T Turbo moederbord AGP staat op 4x.. ik zou het echt niet weten ;/

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
de refresh rate lager zetten :? :)

Verwijderd

wat heb je voor monitor? als ie oud is ,misschien is ie dan aan vervanging toe?

Verwijderd

Topicstarter
het is een Trust Pro visual 17 inch, en refresh rate kan ik niet lager zetten omdat ik dus niks in windows zie ;/ en hij staat op 75 hz dus moet goed zijn.

Verwijderd

Andere Drivers.

Dit is een driver-probleem. Heb ik ook last van gehad en een kameraad van mij ook wel eens.

Ff andere NVIDIA Drivers pakken of misschien ff ViA Drivers installeren.

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 21:06
Kan inderdaad de monitor zijn.

Bij mijn oude monitor kon ik een TNT2 alleen met oude drivers werken. Bij dezelfde kaart maar met nieuwe drivers gaf hij geen beeld meer.

Verwijderd

Topicstarter
hmm dan moet ik zeker in veilige modus gaan installen ik kom namelijk gewoon windows niet in ;/

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 22:46 schreef NooBieYa het volgende:
hmm dan moet ik zeker in veilige modus gaan installen ik kom namelijk gewoon windows niet in ;/
Klopt

Verwijderd

Topicstarter
Wat ook vaag is dat als ik in me bios AGP Enable dan krijg ik helemaal geen beeld meer in windows disable ik AGP 4x dan zie ik dus aleen maar strepen ;/

Verwijderd

Het heeft volgens mij te maken met SBA en FastWrites.

Kortom: Als je je drivers opnieuw installeerd (Liefst ff andere versie) zou het probleem opgelost moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
welke versie raad je aan? ik heb nu de nieuwste detonator driver + via 4in1 drivers 4.38.

Verwijderd

Geen flauw idee, Probeer er één zou ik zeggen.

Ik d8 dat de 27.20 en 27.5 wel goed waren maar het maakt allemaal niet zoveel uit zolang alle instellingen maar weer op default staan (Dat gebeurt vanzelf met het installeren van de nieuwe drivers)

Verwijderd

Topicstarter
Oke thx ik ga het proberen, kom wel weer terug als het niet lukt ;/ maar het MOET gewoon lukken ;)

Verwijderd

suc6

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... heeft niks geholpen heb oudere drivers geporbeerd maar nog steeds hetzelfde denk dat ik het beste windows erop nieuw op kan zetten of zijn er nog andere opties ?

Verwijderd

Kun je in je BIOS SBA en FastWrites nog uitschakelen misschien? Zo ja, ff proberen.

Verwijderd

Topicstarter
SBA kan ik niet vinden in me bios maar fastwrites stond uit maar helpt niks ;/

Verwijderd

Dan ben ik bang dat het gewoon een kwestie van uitproberen is.

Het kan zo zijn dat een her-install van Windows ook niets uitmaakt.

Ik heb hier zelf ook wel een last van gehad en weet zo helaas niet meer precies hoe ik het heb opgelost. (Nog steeds ervan uitgaand dat jou probleem hetzelfde probleem is waar ik het over heb)

Meer dan:
- Verschillende NVIDIA Drivers proberen.
- Chipset Drivers installeren.
- Settings nalopen en evt wijzigen met Rivatuner/GTU ofzow.

Kan ik helaas ook niet zeggen zo.
sry :(

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga nog even wat dingen uit testen even me oude drivers uit me register gooien etc.. kijken of dat helpt zo niet morgen windows opnieuw erop gooien kijken of dat help.

In ieder geval thx voor je hulp ;)

Verwijderd

np
Pagina: 1