goede vervanging voor huidige muis

Pagina: 1
Acties:

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Ik ben eens gaan wat rond gaan neuzen voor een nieuwe muis ter vervanging van mijn logitech mouseman optical. De laatste tijd blijven de knoppen steeds vaker hangen en aangezien ik veel online fps speel is dat zeer vervelend (schietknop blijft hangen of herlaad knop). nu heeft logitech in de mouseman reeks alleen nog de iFeel en ik ben niet echt op zoek naar een muis met force feedback. draadloos wil ik ook niet want die muizen reageren trager en kosten gewoon geld (en milieu vervuilend). wat zou nu een goed alternatief zijn voor de mouseman optical die ik nu heb ?. Het liefst heb ik gewoon dezelfde maar dan wat nauwkeuriger . mja die wordt helaas niet meer gemaakt :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
logitech dual optical is een aanrader

• KaMiKaZe
Is dat die zwart/grijze ?. Ik heb best grote handen en eigenlijk is dat ding net iets te klein voor me. vandaar dat ik ook een mouseman heb die zijn een stuk forser

• KaMiKaZe
deze is het dus

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov3441.gif

die heeft een vriend van me ook, maar hij is gewoon te klein voor mijn kolenschoppen :P

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
Mja ik heb ook best grote handen maar geen last van dat ie te klein is, voor de rest is het wel een lekker muisje