Hallo,
Vanmiddag was er ff een "botsing" over mijn aantal coolermaster casebadges...
Hmm, werd niet leuk ontvangen dus heb besoten er toch 6 weg te doen. als blijk van vriendschap naar m`n medetweakers
Op de foto zijn er veel meer, maar dat zijn de badges van dustman4u en mij bij elkaar, ik heb er dus minder in mijn bezit.
Er zijn 6 badges beschikbaar. Mail naar ezomer@home.nl en de regel geld :
- Wie het eerst stuurt, heeft ze, ik kies de eerste 6 uit mijn mailbox uit.
- Ik zou graag als 1 voorwaarde willen dat ik een bewijs is, dat ik kan zien dat je in het bezit bent van EEN coolermaster product.
De reden daarvan is, dat ik geen badges ga weggeven aan mensen die er zelf geen producten van hebben. Badges zie ik als een support voor bv coolermaster... snap ??
Een mailtje met bewijs van je product en natuurlijk je adres
naar ezomer@home.nl
Suc6
Vanmiddag was er ff een "botsing" over mijn aantal coolermaster casebadges...
Hmm, werd niet leuk ontvangen dus heb besoten er toch 6 weg te doen. als blijk van vriendschap naar m`n medetweakers
Op de foto zijn er veel meer, maar dat zijn de badges van dustman4u en mij bij elkaar, ik heb er dus minder in mijn bezit.
Er zijn 6 badges beschikbaar. Mail naar ezomer@home.nl en de regel geld :
- Wie het eerst stuurt, heeft ze, ik kies de eerste 6 uit mijn mailbox uit.
- Ik zou graag als 1 voorwaarde willen dat ik een bewijs is, dat ik kan zien dat je in het bezit bent van EEN coolermaster product.
De reden daarvan is, dat ik geen badges ga weggeven aan mensen die er zelf geen producten van hebben. Badges zie ik als een support voor bv coolermaster... snap ??
Een mailtje met bewijs van je product en natuurlijk je adres
Suc6