Toon posts:

Plexiglas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (web)shop of winkel of fabrikant in belgie (liefst provincie antwerpen) die grote plexiplaten maakt. Ik wil ze namelijk gebruiken in mijn nieuwe case mod. Mijn herziene versie van mijn eerste casemod is bijna af. Kijk maar eens op http://users.skynet.be/Manuel 8-) of :?

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

hoe groot???

tot 1,50 tot 2 ofzo kan je bij de doe het zelf zaak kopen... (ongeveer geloof ik)

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer 100 cm bij 80 cm

Verwijderd

Die heb ik in Belgie gekocht bij zowel gamma (maar die zouden het niet meer overal verkopen) als bij brico (carrefour-gb).

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ff ot

Ik zie in op je pagina dat je een Plextor 40/24/12 speed SCSI CDReWriter. Die bestaat toch helemaal niet?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

ge gaat daarvoo naar het schijnt beter naar speciaalzaak

die van de gamma enzo zijn goe voor windows, maar echt niet voor een hele case van te bouwen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 22:21 schreef badpinguin het volgende:
ge gaat daarvoo naar het schijnt beter naar speciaalzaak

die van de gamma enzo zijn goe voor windows, maar echt niet voor een hele case van te bouwen
Ken jij dan zulk een speciaal zaak in België (provincie Antwerpen) ? :?

Verwijderd

wow vet gedaan met de bankpas (ik zie daar ook een velleman kit liggen)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 10:15 schreef T-1o0o het volgende:
wow vet gedaan met de bankpas (ik zie daar ook een velleman kit liggen)
idd. Kan je dat stukje ff verduidelijken? Moet mijn pc ook nog beveiligen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een optocoupler die ik op mijn mobo heb gesoldeerd (effe oppassen, voor het verhitten van andere onderdelen, ik heb een 15watt soldeerbout gebruikt)in plaats van de normale aansluiting voor een drukknop. De led in die optocoupler wordt bediend via een afzonderlijke schakeling (Conrad) waarmee ik mijn Kaart geheugen kopieer naar mijn PIC processor geheugen. Als je nu een ander magneet kaart door de lezer schuif negeerd de schakeling deze kaart en enkel als je de juiste kaart door de lezer haalt krijgt de interne led van de optocoupler de juiste spanning en wordt het verborgen hulpcontact gesloten en start mijn pc op, of sluit ik mijn pc af, wanneer ik dat wil ! >:)

Verwijderd

hey hoe heb je dat gemaakt van je bank pas :)????
/me slaps himself

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
Lollig idee, met je bankpas... :P

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een schema van de schakeling en de magneet lezer vind je bij conrad bestelnummer 117307 als je geinsteseerd bent zal ik wel een schematje door mailen. Maar ik zou een manier moeten vinden om het pic geheugen opnieuw te kunnen lezen of kan ik dit gewoon met een pic progger ?
Pagina: 1