Toon posts:

mobo + proc updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu nog steeds te kutten met een oud mainbord met een PII 350. Zit wel 320 Ram op en een ASUS v 3800 de luxe >:)

Wat dat betreft helemaal voldoende..speel weinig games etc..maar wil wel dat de boel wat sneller gaat. Wat kost een redelijke proc en een redelijk moederbord met 1x AGP, 4x PCI zodat ik weer een tijdje verder kan?

heb geen zin om honderden Euro's er tegenaan te gooien maar gewoon een redelijke prijs tussen de 100-200 Euro

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[topic=505074/1/25] :)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 19:59

Wok

Dakloos...

Hier is al een algemeen topic voor:

''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 2

Ik denk dat het verstandiger is om daar je vraag te posten. Om je toch even op weg te helpen:

- Je speelt weinig games
- Ik neem aan dat je dan voornamelijk Office gebruikt en internet?

In dat geval denk ik gelijk aan een Duron of Celeron. Gezien je budget, zou ik voor een Duron gaan.

Dit kan dan je verlanglijstje worden:

- ECS K7S5A (kun je later altijd nog DDR-geheugen op prikken)
- Duron@? GHz. Ik weet niet precies welke Duron's er nu op de markt zijn. Anders kun je kijken in de Pricewatch

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als je je oude geheugen houdt kun je alleen maar een celeron of duron draaien, er vanuitgaand dat je pc100 hebt. houdt dat voor ogen.

als je wel nieuw geheugen koop moet je gewoon ddr doen want het is nu in onze lijst goedkoper dan sdr. als bordje met uitsluitend ddr kan ik de ecs k7s6a aanraden, opvolger van de hiervoor genoemde k7s5a.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
[topic=505074/1/25] :) Verwacht voor €100~200 overigens geen wonderen, je moet dan veel van wat je nu hebt blijven gebruiken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.