Toon posts:

Waar waterblokken kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Waar kan ik waterblokken kopen voor socket 462? Ik ga een duron halen en die wil ik waterkoelen, ik heb nu al een zelfgemasakt blok maar die is voor slot 1 en werkt volgens mij ook niet al te best.

Het is geen groot probleem als hij uit amerika moet komen als de verzendkosten maar neit al te hoog zijn.

Wie heeft er tips?

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 02:38
hier even een lijstje van urls:

www.waterkoeling.nl
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl

als je hier niks kan vinden, weet ik het ook niet meer!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

binnenkort bij oc-shop nog wel koper ook :)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 14:47

Exterazzo

Qeasy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 21:59 schreef Snap het volgende:
socket 462[/quote]Is socket 462 niet voor de Pentium 4???? Een duron zit op Socket A

Audentia

Verwijderd

ik wil je wel water verkopen.

Speciale prijs voor jou: FL 10,- per liter

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:00

RvV

Ik vond 170 piek te veel voor een waterblok. Nu heb ik er zelf een gemaakt voor 10 piek, en deze werkt prima.

Y'24

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:00

RvV

hier een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.crosswinds.net/~rvanversen/waterblok.jpg

deze is van messing, ik ben nu met een koperen bezig.

Y'24

Verwijderd

Topicstarter
Kun je ook niet zoeen maken voor mij voor F10,- ;)

Neej maar het gaat mij eigenlijk om de beugel waar je hem mee vast maakt. Ik wil daar namelijk geen gezeik mee snap je

Verwijderd

Als je hel snel bent (tot 8 october) kan je op www.dangerden.com hele goede en goedkope koelblokken kopen (100 piek p.s. incl. verzending vanaf USA)!!! Als je er 2 koopt (geldt alleen voor 2 want bp6 = dual bord) krijg je 10$ korting als je bij de opmerkingen vermeld dat je gebruik wil maken van de speciale www.bp6.com korting

Suc6

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

De clip om het ding vast te maken is heel simpel te maken:

Neem een stukje alu U-profiel (15x15 oid)

Boor aan de uiteinden twee gaatjes (4,5mm)

Koop twee kabelschoentjes, met een og zodanig groot, dat deze om de lipjes van de socket valt. Steek hier een M4 boutje door. Naar wens vastsolderen of los laten (maakt voor werking niets uit)

Steek de bout door een gat van het alu profiel, en doe er een vleugelmoer op.

Doe dit ook aan de andere kant.

Voila, uw eigen clip voor minder dan een riks.

Herman
www.waterkoeling.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nou 100,- is wel erg weinig, en klopt ook niet. Ik heb net gekeken en ik kom uit op een totaal van F124,06 bij een dollarkoers van 2,54. Doe ik wat mis of had jij het net verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem net besteld. Wanneer kan ik hem nou verwachten?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Pagina: 1