Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel bezit ik 2x 3010 Micro en 2x 4010 Micro en 1x 3010 basisstation.

Op 3010 handsets is het heel eenvoudig de display naam te wijzigen, wat standaard "Basis 1" is op elk toetstel.

Nu heb ik 2x 4010 handsets erbij, waarbij het ook mogelijk schijnt te zijn de display naam te wijzigen in iets willkeurigs, waar het tot nu toe nog niet is gelukt :( De menu structuur is heel anders dan de voorgaande modellen. Helaas is over het wijzigen van de displaynaam niets in de handleidingen te vinden, weet iemand dit wel? Bedank....

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 31 mei 2002 21:13 schreef Skp2000 het volgende:
Helaas is over het wijzigen van de displaynaam niets in de handleidingen te vinden, weet iemand dit wel? Bedank....
Op vrijdag 31 mei 2002 21:23 schreef sesam het volgende:
http://www.telec.nl/handleiding/gigasethand.htm
Ehm

Daar kan de topic starter denk ik niet zoveel mee :{

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Druk op "INT" (linkerkant van dat ronde knopje in het midden), dan wijzigen (linker displaytoets).. et voilá :)

Zo moet 't althans bij de 4010 comfort die ik hier heb, maar volgensmij heeft die precies dezelfde software (enkel een ander uiterlijk)..

#

Verwijderd

Topicstarter
Helaas.... Als je op INT drukt, krijg je ten eerste de knop SET, welke gebruikt wordt voor het instellen van het basis station... :(

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op vrijdag 31 mei 2002 22:21 schreef Skp2000 het volgende:
Helaas.... Als je op INT drukt, krijg je ten eerste de knop SET, welke gebruikt wordt voor het instellen van het basis station... :(
Vaag, hier krijg ik dan een lijst met de beschikbare handsets.. de naam van de desbetreffende handset kan ik daar dan ook wijzigen.. :?

Vreemd dat dit niet hetzelfde is...

#

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 14:37

Korakal

Up up up!

als ik het goed begrijp heb je de 4000 (niet 4010 want dat is een complete set!) handsets op de 3010 basis aangemeld?

helaas, dan gaat het niet lukken. in de 3000 serie werd de naam in het display op de handset opgeslagen, in de 4000 serie op het basisstation. je 4000 handset zoekt dus tevergeefs op het 3010 basisstation naar een mogelijkheid om de naam op te slaan...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is vrij spijtig dat het niet gaat lukken dan. Dan zijn we daar in ieder geval klaar mee. Alleen maar om dat rot schermpje zal ik een ander basisstation moeten aanrukken.... |:(

Nou ik laat het wel zitten. Bedankt in ieder geval. 8-)
Pagina: 1