IN-GAME opnemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SJah. ik heb veel topics voorbij zien komen,
niet dat ik ze allemaal gelezen heb dus ik weet niet of dit al eens geweest is
maar

Download

Kun je in-game mee opnemen (SHAREWARE/TRIAL)
have fun iig
*ADD*
TIs niet tedoen als je een slechte vid-kaart heb zoals ik op moment (viper v550)
het maakt een AVI output bestand (DATABEEST :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je daarmee ook achteraf "commentaar" invoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat kun je ingame opnemen? :?
Maakt het een AVI ofzo? :)

Maarja, laat ik het dan maar eens proberen. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet dat ik weet,
er zijn wel andere proggies om avi's te-editen (zal ze ff zoeken en adden in eerste post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Euh? Het is gewoon een AVI editor en kan o.a. van plaatjes een filmpje maaken.
Niks nieuws aan toch? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een IN-GAME movie gemaakt van GTA3 hijs 9,35MB en je kan MET en ZONDER geluid recorden

Maare.. je moet deze hebben
"C:\Program Files\TechSmith\Camtasia Screen Recorder SDK 1.0\Bin\DllMFCFullDemo.exe"

Die andere weet ik niet wat het is :D maar het werkt wel perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SAMPLE (fps lag door mijn vid kaart :P)
>>Download<< Hij komt zo online
sjah je moet die sjit toch ergens dumpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Die programma's werken niet goed. Voor een aanzienlijke framerate gaat het programma zo veel naar HD schrijven, en screenshots maken (25 fps bijv), dat het spel zelf geen CPU cycles meer krijgt.

Maand geleden iets van 4-5 van die programma's gemaakt om een demo van QW (sig) op te nemen..voor een intro, maar helaas niets geworden. De beste oplossing is een video out->video in te gebruik... dan heb je totaal geen FPS loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 21:49 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Die programma's werken niet goed. Voor een aanzienlijke framerate gaat het programma zo veel naar HD schrijven, en screenshots maken (25 fps bijv), dat het spel zelf geen CPU cycles meer krijgt.

Maand geleden iets van 4-5 van die programma's gemaakt om een demo van QW (sig) op te nemen..voor een intro, maar helaas niets geworden. De beste oplossing is een video out->video in te gebruik... dan heb je totaal geen FPS loss.
Hmmz.. maar bij mij komt het omdat ik een VIPER v550 heb
als ik res op 640x480 doe dan hapert het ingame en in avi
als ik hem op 320x240 doe dan hapert ie niet.
dus volgens mij is deze wel goed
(en in 640x480 geeft ie ook dropped fps aan) (VEEL wel 75%)
en in 320X240 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Maar bij zoiets moet het toch niet uitmaken hoe snel je hardware is? :?
Als ik tenminste met movieunreal een movie van Unreal Tournament maakt maakt het niks uit. Hij vertraagd het spel zo dat het programma rustig er een filmpje van kan maken, ookal heb je dus een p100 met een TNT1. ;)
Als je het dan zelf op het scherm ziet, schokt het als een tiet, maar het uiteindelijke resultaat is dat je een vloeiend filmpje hebt. :)

Maarja, als je ook logisch nadenkt kun je weten dat je zoiets niet realtime kunt opnemen. Je computer kan namelijk niet eerst een zwaar spel goed laten draaien, PLUS nog zoiets zwaars als een filmpje opnemen PLUS saven. Dat kost alletwee gewoon ontzettend veel power van je PC, zodat het wel erg moet schokken. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:49
bij 320X240 vallen je ogen er toch uit.

zeg het ff als je een filmpje op die reso post, want dan zet ik ff een 8-) op :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Maar bij zoiets moet het toch niet uitmaken hoe snel je hardware is?
Als ik tenminste met movieunreal een movie van Unreal Tournament maakt maakt het niks uit. Hij vertraagd het spel zo dat het programma rustig er een filmpje van kan maken, ookal heb je dus een p100 met een TNT1.
Als je het dan zelf op het scherm ziet, schokt het als een tiet, maar het uiteindelijke resultaat is dat je een vloeiend filmpje hebt
Ja, hier kun je gebruik maken van een optie in de Unreal engine. Om iets te verduidelijken:

-25x per seconde beeld van de primary surface af halen
-Beeld omdraaien (bitmap is omgekeerd opgeslagen)
-Nog een andere operatie voor 16 bit
-Op HD zetten / Comprimeren

Zonder compressie is het al zowat onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik snap alleen nog steeds niet waarom het nog 'niemand' is gelukt om een goed programma daar voor te maken.

ik zelf heb totaal geen verstand van programmeren, mij ik denk dat dit toch een aardige hit zo kunnen worden voor 'alle' gamers die er zijn, die niet de beschikking hebben over een 2e pc om te capturen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1