hallo, ik heb vandeweek een nieuwe videokaart gekocht en die werkt prima alleen gisteren wou mijn pc wel opstarten alleen in windows wou hij zijn programma's nie opstarten zoals msn en nog wat van die dingen en hij ging heel traag. en dat kwam door explorder.exe die heel raar deed, waarschijnlijk een virus maar toen kwam ik er ook achter dat de ventilator van mijn voeding stil gevallen was. Want mij pc werd al een week lang 10graden warmer dan eerst. dus ik voeding open maken en ventilator vervangen en ook nog een condensator vervangen. Alleen nu wil ik net mijn pc opnieuw installeren want hij deed raar en een beetje instabiel en hij controleert eerst de hardware bij xp installeren alleen daarna ging hi nie verder blijft hij gewoon hangen in dos. Dus ik denk dat het aan die voeding ligt. En nu is mijn vraag wat denken jullie ervan.
hier effe mijn systeem amd 1300mhz, met msi k7t turbo,512mb ram, 45gb hardeschijf van WD,Gainward geforce3 ti/500 128mb ddr, soundblaster live,
hier effe mijn systeem amd 1300mhz, met msi k7t turbo,512mb ram, 45gb hardeschijf van WD,Gainward geforce3 ti/500 128mb ddr, soundblaster live,