Toon posts:

All in one

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op mijn isa server ftp en web heb draaien klopt het dan dat ik op scan.sygate.com. De poorten 21 en 80 heb open staan. En als dat niet moet hoe deze dicht te zetten????

Verwijderd

FTP = 21, HTTP = 80, dus ja, het is logisch dat die poorten 'openstaan', anders waren die services onbereikbaar voor de buitenwereld.

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 13:57
Tjong topicstarter, het wil nog niet erg lukken he met je ftp? Ik zie in korte tijd al bijna 10 topics alleen over je FTP. Ik denk dat je je vragen beter in 1 topic kan posten als in 10 apparte topics. Succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
De reden is dat ik aparte topics start omdat ik nog een topic in de huiskamer heb staan waar ik niet in kan doordat ik te weinig heb gepost in het forum! Sorry maar ik kan niet anders!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 31 mei 2002 21:09 schreef salpoels het volgende:
De reden is dat ik aparte topics start omdat ik nog een topic in de huiskamer heb staan waar ik niet in kan doordat ik te weinig heb gepost in het forum! Sorry maar ik kan niet anders!
Dat is dus niet de bedoeling he op got..

Dat limiet zit er niks voor niks op
en dan dan ga jij naar dat limiet toe posten.

maare ik ben geen monster hoor ;) zet poort 20 ook open en uw ftp zal magisch gaan doen en werken

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 23:28

Klippy

Still Game

Op vrijdag 31 mei 2002 21:09 schreef salpoels het volgende:
Topic is al dood sinds 18 mei :P
Of wil je heeeeel graag weten hoe m'n bureau eruit ziet ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1