Toon posts:

Vaste link naar fokzine.nl!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals jullie op de front page hebben overal laten zien

fok heeft het wel overal

kijk daar maar dan zie je het :)

is irritant dat ik telkens terug moet naar de frontpage

ik ben lui ja :)

[edit] de fok tracker bedoel ik dus

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:47

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ehm.. je wil dus de foktracker op elke pagina, en niet alleen op de frontpage?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

ja dat vind ik ook wel makkelijk.

• Femme
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Omdat de Fok! tracker niet zo vaak veranderd is hij alleen op de frontpage te zien.

Verwijderd

Ik

denk

dat

je

gewoon

fokzine.nl

in

moet

typen

dan

heb

je

ze

allemaal :o

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis gaat ook even een mening geven:
fokzine.nl zou wat mij betreft van de frontpage afkunnen... als ik normaal nieuws wil ga ik wel naar fok.nl, als ik tweaknieuws wil ga ik naar t.net :)

misschien een ideetje voor een volgende poll op de frontpage :? :)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 17:00

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Woej, ik wil graag de meuktracker op elke page, en niet alleen FP :D

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja zoveel mensen zoveel wensen denk ik....

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:51
Femme:
Omdat de Fok! tracker niet zo vaak veranderd is hij alleen op de frontpage te zien.
Er wordt dagelijks meer nieuws gepost op Fok dan op Tweakers hoor... :)
veldmuis:
* veldmuis gaat ook even een mening geven:
fokzine.nl zou wat mij betreft van de frontpage afkunnen... als ik normaal nieuws wil ga ik wel naar fok.nl, als ik tweaknieuws wil ga ik naar t.net :)

misschien een ideetje voor een volgende poll op de frontpage :? :)
Rare gedachte. Beetje kinderachtig, hun hebben ook een linkje naar Tweakers, komt nog wel een beetje uitwisseling ten goede :).

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op zaterdag 01 juni 2002 20:27 schreef ddc het volgende:

[..]

Op Fok! wordt idd meer nieuws gecopy/paste, maar daar gaat het niet om. De omloop is lager dan in de reacties, pricewatch , /etc. en techforum tracker.

• Dennis
Femme:
Op Fok! wordt idd meer nieuws gecopy/paste, maar daar gaat het niet om. De omloop is lager dan in de reacties, pricewatch , /etc. en techforum tracker.
Aha, ok :)
Maar ik vind het wel een beetje flauw zegmaar als het linkje weg gaat. Ik hoop dat het in de nieuwe layout ook gewoon blijft (HINT HINT) ;)

• Ronald__
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 07:48

Ronald__

Shit happens

Ik vind het wel makkelijk, dan kan ik gewoon in 1 keer zien of er wat nieuws bij is gekomen, zonder dat ik helemaal naar FOK toemoet ;)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is de bedoeling dat de Fok! tracker een instelbare optie wordt.

• Dennis
Komen trouwens met de nieuwe layout ook de betaalde diensten of wordt daar nog niet aan gewerkt :?

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 09:08
[edit]
Ik had de vraag verkeerd opgevat

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op zaterdag 01 juni 2002 20:50 schreef ddc het volgende:
Komen trouwens met de nieuwe layout ook de betaalde diensten of wordt daar nog niet aan gewerkt :?
Nee, komt niet meteen. Eerst de nieuwe layout af zien te krijgen, dat is al genoeg werk :) .

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 20:27 schreef ddc het volgende:

Rare gedachte. Beetje kinderachtig, hun hebben ook een linkje naar Tweakers, komt nog wel een beetje uitwisseling ten goede :).
Beetje appels met peren vergelijking. De vraag is of je die uitwisseling wel wilt en dat men T.net je met zo'n site als FoK! blijft associeren. Mijn antwoord daarop is twee keer nee, liever niet. Het niveau en de tenneur van de berichtgeving, alsook die van sommige users en bijbehorende reacties op FoK!, zijn nou niet bepaald verheffend imo. Als je serieus in algemeen nieuws geïnteresseerd bent en goed geïnformeerd wilt worden, ben je beter af met sites van de NRC, de Volkstrant, of een andere meer professionele nieuwspagina, zoals bijvoorbeeld die van Planet desnoods. Ik vind dat wat de Telegraaf en de Privé onder de kranten en de tijdschriften zijn, FoK! is onder de nieuwssites: sensatiegerichte en vaak tendentieuze berichtgeving.

Andersom heeft Tweakers.net imo links op de FP van FoK! niet nodig om haar (toekomstig gewenste) publiek te bereiken.

• Dennis
Hum, zo kun je het wel zien ja. Maar kijk, FOK is en blijft natuurlijk wel opgericht vanuit Tweakers zegmaar.

En het niveau is nooit heel hoog geweest daar, en dat hoeft ook niet. Maar wat jou betreft komen er dus liever linkjes naar bijvoorbeeld nu.nl ?

Ik weet trouwens niet wanneer enzo, maar Fokzine krijgt binnenkort als het goed is ook een nieuwe layout :). Alleen zijn ze daar al een jaar mee bezig ofzow :+
Pagina: 1