Cd-rewrites, advies nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 20:44
Goed, ik ben van plan een Cd rewriter te gaan kopen alleen heb ik effe wat advies nodig...iemand kwam effe langs m'n werk{die wel vaker komt} en ik had het met hem over cd rewriters en de merken enzo...hij liet me een funprice krantje zien waarin een cd rewriter van onbekend merk voor nog geen 60 euro en 32 speed{ hij raadde me aan absoluut niet voor 40 speed te gaan, vergalt je cd's volgens hem }
en toen vroeg ik dus waarom is die Plextor veel duurder..daar moest ik niet naar kijken...die was veel te duur en met zo'n standaard rewriter inplaats van een toch redelijk dure plextor zou ik ook meer dan goed zitten...

mijn vraag is, zijn die standaard rewriters ook OK?
ik ga liever niet gelijk voor een plextor ben ik straks meteen door m'n loon heen ....mijn pa heeft bijvoorbeeld een plextor..erg goed..lekker snel ook...dat het lekker snel gaat wil ik ook graag..maar als een onbekend merk precies hetzelfde doet en nog goed is ook hoef ik geen duur merk

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou een liteon kopen(24 speed ofzo, sneller heb je echt niet nodig). Liteon heeft bewezen dat ze goede CD rewriters maken, en ze zijn niet duur :)

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Ik zou idd voor een Lite-On gaan!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou geen lite-on 24x nemen ;) Die zijn namelijk duurder dan hun 32x variant (http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/63).

Ik heb van de week dezelfde keuze moeten maken en ben ook maar voor de lite-on 32x gegaan. En hij werkt prima.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 19:57 schreef IceStorm het volgende:
Ik zou geen lite-on 24x nemen ;) Die zijn namelijk duurder dan hun 32x variant (http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/63).

Ik heb van de week dezelfde keuze moeten maken en ben ook maar voor de lite-on 32x gegaan. En hij werkt prima.
LoL :D, als die 32x goedkoper is neem je die natuurlijk ;)

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 20:44
Thanx mensen, ga ik daar eens effe kijken zodra internet een beetje normaal is want nu is het echt zo langzaam niet te beschrijven...maar een Lite-on dus...dan kan ik dus die re-writer niet in de stad kopen, funprice en norrod hebben geen Lite on writers zag ik op hun sites...dat zijn vaak de zaken waar ik heen ga, dan maar een stuk hardware bestellen vanaf internet :)

Verwijderd

ik zo ook een Lite-On kopen. heb ik ook sinds een paar dagen 24-10-40(99 euro gister was hij ineens 89 :'(maar ja) doet het perfect.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 12:57

yGiDoRp

Sawasdee

LiteOn 40x12x48 hier. Perfect ding.
hij raadde me aan absoluut niet voor 40 speed te gaan, vergalt je cd's volgens hem
Absolute onzin! Ik heb nog geen 1 CD vergalt met mijn LiteOn. Op mijn werk gebruik ik een Plextor 40x speed fikker, heeft ook nog nooit een CD vergalt.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, zie het eerste punt van de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1

Maargoed, je hebt wat advies gehad nu..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.