Toon posts:

is er leven na de megaflush

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er was eens, heel lang geleden een idee om te sparen en zo nummer 1 te worden in de dagstats, een klein klupje uit holland zou de dnetc wereld doen verbazen. na meerdere MF's en enige tijd later blijkt dat dit klupje ZELFS al sparen ze voor een MF ook op nummer 1 komen zodat andere ( japanse?!¿) teams deze tactiek overnemen.

Welnu mijn vraag is, wat nu......zouden we weer kunnen gaan sparen maar dan om een persoon uit de DPC op nummer 1 te krijgen of is dat net iets teveel gevraagd. ( wie offert? zich daarvoor op????)

Gaarne nieuwe ideeen om de DPC weer wakker te maken.
( ps. bericht is POSITIEF bedoelt! )

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

Na MF6 leef ik alleen nog maar voor de stats.
Als die dan 3 dagen achter elkaar veeeeeels te laat zijn krijg ik dan ook spontaan suicidale neigingen...

Intentionally left blank

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Misschien kunnen we MiniFlushes doen!!!???!!!

Niet zo groot dat D.net gaat zeiken maar groot genoeg om onze spierballen te laten zien.:)

PS. Jaaaaa!!! ik kan er ook niet tegen als er geen stats zijn, het is net Koffie.

Verwijderd

We staan elke dag op 1, spierballen genoeg dus!

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Ja, maar er zijn enkele medeDPC-ers die meer willen. Initiatief is altijd goed.

Verwijderd

We kunnen ook 1 week uitroepen om helemaal niet te flushen, zodat TA dan kan inlopen op de daily en dan de week er op weer keihard terug te slaan. Worden ze gek van.

Alleen jammer van onze stats dan als TA dan per ongeluk op 1e komt.

Verwijderd

een week flush lijkt me wel cool stel je hebt per dag 500000 wat je spaart heb je nogsteeds 1.5 milj per dag en 1 dag 2 milj + 7 * 0.5m is 5.5m toch leuk :D
Pagina: 1