Ik heb nu +- 2 jaar een ISDN aansluiting via zo'n NT1 kaste van de KPN, alleen heb ik de laatste tijd echt rare problemen d'r mee 
ff een rijtje
-kan niet/nauwelijks inbellen
-als ik online kom gaan het MEGA traag
-af en toe echt MEGA packetloss
-Ik kom vaak niet eens op irc/icq
-Bij ontvangen/verstuurd aantal bytes bij m'n verbinding veranderd NIETS, die blijft op 500 bytes staan ofzo
vanaf de NT1 loopt een kabel van 15m rechtstreeks naar m'n pc en 1 naar de huiscentrale (voor de analoge toestellen) . Om te testen heb ik 2 isdn kaarten in m'n pc (een asus en een e-tech)
maar NIETS helpt
ik heb tot nu toe:
-kabels nt1->pc vervangen
-volgens advies kpn een 'verdeelblokje met weerstand' aan einde van kabel geplaats en dan kabeltje van 10cm naar PC, dit zorgt ervoor dat ik HELEMAAL niet meer online kom
-De KPN gebeld, zij hebben alle lijnen getest -> NIETS gevonden
-format C:
-nieuwe drivers isdn kaart(en)
-nieuw verdeelblokje
-de huiscentrale losgekoppeld van NT1
Het enige wat ik kan bedenken is dat het aan de NT1 ligt maar na ƒ 40 uitgegeven te hebben aan de helpdesk kwam men tot de conclusie dat mijn kabels niet goed waren, een monteur kon komen maar dat kost 75 voorrijkosten en 35 piek per kwartier
Het typenummer van mijn NT1 begint met = S42
(was volgens die kpn hoer belangrijk)
Als iemand iets weet wat mij kan helpen reply dan aub want ik wordt hier gek van !
ff een rijtje
-kan niet/nauwelijks inbellen
-als ik online kom gaan het MEGA traag
-af en toe echt MEGA packetloss
-Ik kom vaak niet eens op irc/icq
-Bij ontvangen/verstuurd aantal bytes bij m'n verbinding veranderd NIETS, die blijft op 500 bytes staan ofzo
vanaf de NT1 loopt een kabel van 15m rechtstreeks naar m'n pc en 1 naar de huiscentrale (voor de analoge toestellen) . Om te testen heb ik 2 isdn kaarten in m'n pc (een asus en een e-tech)
maar NIETS helpt
ik heb tot nu toe:
-kabels nt1->pc vervangen
-volgens advies kpn een 'verdeelblokje met weerstand' aan einde van kabel geplaats en dan kabeltje van 10cm naar PC, dit zorgt ervoor dat ik HELEMAAL niet meer online kom
-De KPN gebeld, zij hebben alle lijnen getest -> NIETS gevonden
-format C:
-nieuwe drivers isdn kaart(en)
-nieuw verdeelblokje
-de huiscentrale losgekoppeld van NT1
Het enige wat ik kan bedenken is dat het aan de NT1 ligt maar na ƒ 40 uitgegeven te hebben aan de helpdesk kwam men tot de conclusie dat mijn kabels niet goed waren, een monteur kon komen maar dat kost 75 voorrijkosten en 35 piek per kwartier
Het typenummer van mijn NT1 begint met = S42
(was volgens die kpn hoer belangrijk)
Als iemand iets weet wat mij kan helpen reply dan aub want ik wordt hier gek van !