Eindelijk...ook ik ben aan de slag gegaan met modden en dit is et geworden:
EN JA IK RUIM DE KABELS NOG WEL OP... IS MAAR EEN MIDI TOWER HOOR
Foto's zijn gemaakt met een Agfa CL18 dus een brak dingetje de kleuren zijn niet echt helemaal zoals
zie hier uit zien... ik vind de fotos een beetje gaar... naja hiermee moeten jullie het helaas doen
EN ET LIJKT SOMS BRUIN MAAR IS ROOD... CAMERA SUX!

Gebruikt:
1m X 1m Acryl glas 3mm dik gehaald bij de karwei voor 22euro ... helaas hadden ze et niet kleiner liggen.
1x Bison 2 componenten lijm Kunstof/metaal voor maarliefst 7 euro
2 Spuitbussen Metalic Blauw en Crystal Bordeaux Rood ... samen 10 euro
1x Mini TL 30cm van de regenboog a € 14.95
1x Gewoon een grove flex met een metaalschijf er op. is wel handig als je dit al hebt
Een paar vellen metaal schuurpapier om de bramen weg te schuren totaal net 1 euro
1x stanley mesje om et acrylglas mooi te snijden. ook net 5 euro
1x rolletje papier afplak tape van 20 eurocent
5x Tuimel schakelaartje.heb er tot nu pas 2 gebruikt
samen 7.50 euro
Totaal ongeveer 70 euro uitgegeven.
Ook heb ik er nog wat extra koeling bij gezet op O.A mijn HD's en tussen mijn cdrom / brander.
heb er ook nog een paar extra casefans bij gedaan en heb nog 2 akasa transparant casefans besteld met die
blauwe ledjes er in
dus die komen er van de week nog bij.
Aan koeling heb ik dan totaal een kleine 50 euro uitgegeven.
Wel is het verstandig een flink stuk meer acrylglas te pakken als je er niet eerder mee hebt gewerkt..
het is nog al fragile en heb de helft van die plaat naar de knoppen geholpen met zagen/snijden/besmeuren met
lijm enz enz... het barst heel vlug als je het aant bewerken bent dus toekomstige modders pas hier mee op.
verder hoor ik graag wat jullie er van vinden.
EN JA IK RUIM DE KABELS NOG WEL OP... IS MAAR EEN MIDI TOWER HOOR
Foto's zijn gemaakt met een Agfa CL18 dus een brak dingetje de kleuren zijn niet echt helemaal zoals
zie hier uit zien... ik vind de fotos een beetje gaar... naja hiermee moeten jullie het helaas doen
EN ET LIJKT SOMS BRUIN MAAR IS ROOD... CAMERA SUX!

Gebruikt:
1m X 1m Acryl glas 3mm dik gehaald bij de karwei voor 22euro ... helaas hadden ze et niet kleiner liggen.
1x Bison 2 componenten lijm Kunstof/metaal voor maarliefst 7 euro
2 Spuitbussen Metalic Blauw en Crystal Bordeaux Rood ... samen 10 euro
1x Mini TL 30cm van de regenboog a € 14.95
1x Gewoon een grove flex met een metaalschijf er op. is wel handig als je dit al hebt
Een paar vellen metaal schuurpapier om de bramen weg te schuren totaal net 1 euro
1x stanley mesje om et acrylglas mooi te snijden. ook net 5 euro
1x rolletje papier afplak tape van 20 eurocent
5x Tuimel schakelaartje.heb er tot nu pas 2 gebruikt
Totaal ongeveer 70 euro uitgegeven.
Ook heb ik er nog wat extra koeling bij gezet op O.A mijn HD's en tussen mijn cdrom / brander.
heb er ook nog een paar extra casefans bij gedaan en heb nog 2 akasa transparant casefans besteld met die
blauwe ledjes er in
Aan koeling heb ik dan totaal een kleine 50 euro uitgegeven.
Wel is het verstandig een flink stuk meer acrylglas te pakken als je er niet eerder mee hebt gewerkt..
het is nog al fragile en heb de helft van die plaat naar de knoppen geholpen met zagen/snijden/besmeuren met
lijm enz enz... het barst heel vlug als je het aant bewerken bent dus toekomstige modders pas hier mee op.
verder hoor ik graag wat jullie er van vinden.