Toon posts:

United Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben vast ook allemaal wel de berichten over het komende United Linux gelezen. Op zich hoeft dit denk ik helemaal geen slechte zaak te zijn. Samenwerkende Linux-fabrikanten kunnen een beter tegenwicht vormen tegen Microsoft.
Alleen vraag ik me nu af wat gaat er met de bestaande distributies gebeuren. Dus wat kan een bestaande SuSe of Conectiva gebruiker verwachten? Zoals ik het begrepen heb gaat er dus geen Suse 9.0 meer komen ( misschien daarom ook geen FTP install meer in Yast??).

Verder zijn er ook meldingen over "per-seat-licensing". Of dat nu allemaal zo interssant is weet ik niet.........

Ik ben heel benieuwd wat jullie denken/verwachten van United LInux

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik ben ook van mening dat het een stap voorwaarts kan zijn in de strijd tegen Windows.
Het meer op één lijn liggen van alle distributies maakt het voor het bedrijfsleven en voor de "normale" thuisgebruikers gemakkelijker om over te stappen.

Maar ik ben zeker niet van mening dat dit het einde zal zijn van distributies als Debian en Slackware.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08

deadinspace

The what goes where now?

[topic=509785/1/25] :)

Verwijderd

je bent de derde al... er bestaan al 2 topics hierover, waarvan reeds 1tje gesloten... (ook om de reden dat er al eentje bestond over dit onderwerp)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

ghe, quite right... graag verder in het volgende topic :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.