Toon posts:

Hoe kan ik mijn bios instellingen printen?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik wil mij AOpen bios gaan flashen naar R2.55 maar ik wil de instelling van mijn bios R2.41 even printen, als ik in het bios op PrintScreen druk komt er allemaal rommel uit.
Kan iemand mij even helpen hoe ik dat moet aanpakken want ik heb geen zin in overschrijven.

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hoe je de instellingen van je award bios kan printen. ???

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb geen flauw idee....

Ik zou toch denken dat prtscr zou moeten werken... is gewoon ANSI... Of is je BIOS grafisch ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

De meeste printers werken niet onder DOS en volgens mij al helemaal niet in je Bios maar ik heb het nog nooit geprobeerd dus .....waarom tik ik dit eigenlijk ?????

Verwijderd

PrintScreen moet idd gewoon werken als je printer maar niet zo'n GDI printertje is.

Verwijderd

Wanneer je er een nieuwe bios in flashed maakt het niet uit of je de instelling daarna weer terugzet...als het flashen foutgaat dan ;).

wat je kan doen is een backup van je bios maken, dan flashen met je nieuwe bios..als dat werkt, niks aan het handje anders nog een keer flashen met oude bios.

Verwijderd

Hmmmm

Verwijderd

nog eens nagedacht, maar waarschijnlijk kan het simpeler.
Als het goed is zit er een optie in je bios "Save EEPROM Default". Wanneer je dit doet slaat je mobo je bios instellingen op. Je kan ze nu altijd weer terugzetten met "Load EEPROM Default". Zou moeten werken ;)
Pagina: 1