SP | slotje op topic, waarom eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
betreft: [topic=510773/1/25]

Ik had hier in net een reactie geplaatst, en snap niet waarom deze nu gesloten is.

De enigste reden die ik kan bedenken is dat er een haffel van die 'het grote gta 3 topic nummer xx'. leuk dat soort topic, maar overzichtelijk? absoluut niet.

Als ik op zoek ben naar skins in een van die (geloof 6 grote gta topics) ben ik weet ik 't hoe lang bezig mede omdat ik een brakke modem verbinding heb.

En ik vind een 'appart' topic voor GTA III skins geen overbodige luxe, zou er daarom nog een keer een overweging gemaakt kunnen worden wat betreft het 'her-openen' er van?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het posten van pixs gebeurd toch al in die draad dus deze kunnen daar makkelijk bij.

Waarom die skins niet op een webspace gooien en in de draad opnemen met een link? Heeft iedereen in het GTA3 topic er iets aan terwijl de andere users veel minder last hebben van GTA3 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
voor hetsneeuwt> je link is wel erg post-dwingend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook de bedoeling :)
Ik wil best een discussie aangaan: als iemand met goede redenen komt waarom het wel apart zou moeten wil ik daar best op inhaken.

Verder valt het me heel erg op dat een aantal users mbt gta3 topics erg slecht lezen. Zie de gesloten GTA3 topics onderaan SP en de sticky betreffende GTA3 topics. Zolang users menen dat ze allemaal hun eigen topic moeten hebben kan ik ze helaas niet anders dan dichtgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Op vrijdag 31 mei 2002 19:31 schreef ItSnows het volgende:
Is ook de bedoeling :)
Ik wil best een discussie aangaan: als iemand met goede redenen komt waarom het wel apart zou moeten wil ik daar best op inhaken.

Verder valt het me heel erg op dat een aantal users mbt gta3 topics erg slecht lezen. Zie de gesloten GTA3 topics onderaan SP en de sticky betreffende GTA3 topics. Zolang users menen dat ze allemaal hun eigen topic moeten hebben kan ik ze helaas niet anders dan dichtgooien.
Ik vind dat Scarecrow gelijk heeft. Een 'groot spel x'-topic is natuurlijk wel handig om er voor te zorgen dat er niet te veel topics voor een bepaald spel worden geopend, maar het is aan de andere kant denk ik ook de oorzaak van dit probleem.
Het handige van aparte topics is volgens mij namelijk dat je veel makkelijker/gerichter iets op kan zoeken. Als een gebruiker nu bijvoorbeeld een skin zoekt voor GTA3, die ergens in een van die 6 gigantische topics staat, ben je toch wel even bezig (ik spreek uit ervaring ;)).

En ik denk ook dat juist die grote verzamel topics ervoor zorgen dat users toch maar een apart topic aan gaan maken. In zo'n groot topic wordt namelijk snel over je probleem heen gelezen, waarbij je toch graag geholpen wil worden. Ook hebben veel mensen gewoon geen tijd/zin om zo'n heel topic door te lezen om te kijken of hun probleem met oplossing er misschien al in staat.

Eigenlijk zou het handig zijn als je voor iedere game een apart subforum aan zou kunnen maken. Hierin kan je dan wel veel gemakkelijker iets terug vinden of iets vragen. Maar dat zal waarschijnlijk erg lastig te implementeren zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
helemaal met je eens lOdUde ze zijn 'soms' wel leuk en zo die 'het grote xxxx topic deel xxx'.
En echt alles wordt daarin dan gedumpt, maar als je slecht een onderdeel er van zou willen zoeken, moet je weet ik het hoeveel posts door lezen en nog een seen uur of zo wachten op de plaatjes.

En ik blijf er bij dat het onterecht is dat het topic gesloten is, want waar 'de grote gta topics deel xxx' nu voor worden gebruik is meer en deel: screens, en wat dingen over auto's en locaties.

En ik zou 't helaas ook de 'HET GROTE' gta 3 skin topic terug zien. Dit omdat het gewoon wat ergenis op wekt om alles door te spitten.

En dan zegt het sneeut dan wel; het is om het overzicht te bewaren. Heb ik tot op zekere hoogt begrip voor.
20 topics over gta (of welk spel dan ook) is overdreven.

Maar houd je er overzicht mee? nee, en ja.
Ja: er zijn minder gta topcis
nee: je kunt er geen wijs uit, omdat er zo veel post in verwerkt zitten.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doen we dat topic er nog bij :)
Wel 1 verzoek: hou het topic een beetje in de gaten en zoveel mogelijk ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, kan deze wel weg ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.