Rommelig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 19:29

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Topicstarter
Er word nu al een tijd lang snel en veel gepost op Tweakers..
(positief, lekker populair/gezellig)

Ik raad meer Subtopics aan ipv [...]
dat 'taggen' zal daarna ook wel in de subtopics gebruikt kunnen worden ;)

Bijv: WOS, op OS en op een grote Probleemsoort (Reboot, etc)
SP, op Spelgenre en Spellen zoals SOF GTA ook een Subtopic voor maken \o/

Dit zou het Forum veel sneller kunnen maken om iets op te zoeken; JA Search kan je ook gebruiken maar dan ben je vaak naar iets specefieks op zoek ;)
Daarom als je iets wil weten wat nog niet helemaal duidelijk is kom je ietsje verder met de 'Subtopics'

Ook bespaart het een hoop gevraag aan iederen of ze de [...] kunnen gebruiken :)

Hoop dat het erin komt!
Greetings,

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wordt nu ook al vaker en steeds meer gedaan, maar dan in vorm van OS in WOS, en bv in OCE op onderwerp (overclocken, casemodden etc).

In veel andere fora gaat het ook al steeds beter en meer 'vanzelf'.

Alleen wat je niet iemand kan aanleren, is een duidelijke topictitel te maken. Het is eigenlijk heel simpel om een dekkende titel te pakken, en dat is voor de search ook heel handig (zeg maar gerust: noodzakelijk).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Een duidelijke topictitel is een must, maar per subforum nog eens subfora gaan maken.... hmmm, ik denk dat dat de navigatie niet echt ten goede komt.
En wat als je dan een topic hebt die in geen enkel sub-subforum thuis hoort?

Volgens mij is dat niet echt gebruiksvriendelijk.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmm oja snap nu wat je bedoelt :P

dat is echt niet te overzien, dat wordt nog meer chaos.

En dan al helemaal te denken aan welke fora je moet aanmaken in dat geval, voor elk nieuw spel bv een nieuw forum? Not gonna work :P

En dan nog te denken aan die arme modjes (:'() die dan ook nog eens van subforum naar subforum moeten moven, alsof ze nog niet genoeg te doen hebben :P

Kortom: het wordt nog veel rommeliger als ooit tevoren :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens