AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
hmmmm, doet ie het wel met localhost??? zit er een firewall tussen?? die wil de connecties vanaf het internet wel eens dichtgooien. kan daar aan liggen
Ik heb een oudere versie van Apache geinstalleerd (Apache 1.3.24)
En wonder boven wonder doet ie het nu wel gewoon... Nu alleen nog ff testen of MySQL correct functioneert. Dat zou voor de verandering wel leuk zijn, want al die "kinderziektes" komen me nu een beetje m'n neus uit.
[Klaagmodus]
Ben nu al anderhalve dag ofzo aan het klooien... heb al anderhalve dag tijd zitten verspillen aan het oplossen van problemen die er eigenlijk helemaal niet zouden moeten zijn.
Ik zal wel de uitzondering zijn, maar versie 2.x van Apache doet het hier onder XP dus maar half
Ben trouwens benieuwd hoe SQL gaat presteren...
En wonder boven wonder doet ie het nu wel gewoon... Nu alleen nog ff testen of MySQL correct functioneert. Dat zou voor de verandering wel leuk zijn, want al die "kinderziektes" komen me nu een beetje m'n neus uit.
[Klaagmodus]
Ben nu al anderhalve dag ofzo aan het klooien... heb al anderhalve dag tijd zitten verspillen aan het oplossen van problemen die er eigenlijk helemaal niet zouden moeten zijn.
Ik zal wel de uitzondering zijn, maar versie 2.x van Apache doet het hier onder XP dus maar half
Ben trouwens benieuwd hoe SQL gaat presteren...
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
[forum=13] -> [forum=19]
Het hoort in ieder geval niet in /13, ik denk dat het in NT beter op zijn plaats is
Het hoort in ieder geval niet in /13, ik denk dat het in NT beter op zijn plaats is
Uhmz.. hoeveel gebruikers tegelijk kunnen de database openen? (op mijn server zijn ze gelimieteerd tot 10) jouwes??Op vrijdag 31 mei 2002 19:05 schreef Undertaker2 het volgende:
btw, W&P, word je topic gelijk gesloten.. tot 3x toe, heb ik wat gepost, best wel lastig, het ging om een script dat OM vbulletin werkte.. met zijn gegevens alleen.. en dan slootte ze et alleen omdat ik bij vbulletin daarvoor moet zijn, maar het ging niet over vbulletin scripts..
probeer et maar niet daar dus.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Pagina: 1