Verwijderd
Vast wel, voor €30 verkoopt niemand een DVD-speler.Op vrijdag 31 mei 2002 18:39 schreef Praeth het volgende:
Voor maar 30E zag ik net op tv!!!!!!!
Addertje onder het gras?
Was het geen DVD (schijfje)?Op vrijdag 31 mei 2002 18:39 schreef Praeth het volgende:
Voor maar 30 Pleuro zag ik net op tv!!!!!!!
Addertje onder het gras?
Verwijderd
FF megapool.nl gecheckt:
dus eerst breedbeeld oid kopen :-)bij aankoop van een product voorzien van het DVD logo kunt u een DVD speler voor maar 30 euro kopen.
Tsja.... of het is lokkertje...
Scenario:
Klant: Goedemiddag, ik kom zo'n dvd-speler van 30E halen..
Verkoper: Sorry meneer, die zijn uitverkocht, maar ik heb wel nog iets anders voor u meneer!
Scenario:
Klant: Goedemiddag, ik kom zo'n dvd-speler van 30E halen..
Verkoper: Sorry meneer, die zijn uitverkocht, maar ik heb wel nog iets anders voor u meneer!
Verwijderd
En dan weet ik zeker dat het nog zo'n horrelding is waar de tranen van in je ogen springen als je er naar kijkt.Op vrijdag 31 mei 2002 18:42 schreef Red Fox het volgende:
FF megapool.nl gecheckt:
[..]
dus eerst breedbeeld oid kopen :-)
Verwijderd
"bij aankoop van een product voorzien van het DVD logo kunt u een DVD speler voor maar 30 euro kopen."
Weet iemand wat ze daar precies onder verstaan, want op een DVD schrijfje staat ook een DVD logo. Dus om daar nou een DVD speler bij te krijgen....
Weet iemand wat ze daar precies onder verstaan, want op een DVD schrijfje staat ook een DVD logo. Dus om daar nou een DVD speler bij te krijgen....
Verwijderd
Probeer het uit !! LOLOp maandag 03 juni 2002 18:27 schreef sanderclaus het volgende:
"bij aankoop van een product voorzien van het DVD logo kunt u een DVD speler voor maar 30 euro kopen."
Ik neem aan dat ze gewoon een DVD plaatje hebben gemaakt, en die op de betreffende produkten hebben geplakt.Op maandag 03 juni 2002 18:27 schreef sanderclaus het volgende:
Nadenken is niet moeilijk
ik heb folder binnengekregen van megapool
sommige artikelen (breedbeeld tv, dure stereo muk etc) hebben ze dan zo'n stickertje bijgeplakt , en als je die koopt, dan kun je voor 30 euro zo'n dvd speler erbij kopen.
allemaal leuk en aardig , maar IS die dvd speler ook iets? volgens mij alleen cd/dvd/video discs ... dus geen mp3, geen cdr/w etc ..dusja,. dat schiet dan nog niet op
sommige artikelen (breedbeeld tv, dure stereo muk etc) hebben ze dan zo'n stickertje bijgeplakt , en als je die koopt, dan kun je voor 30 euro zo'n dvd speler erbij kopen.
allemaal leuk en aardig , maar IS die dvd speler ook iets? volgens mij alleen cd/dvd/video discs ... dus geen mp3, geen cdr/w etc ..dusja,. dat schiet dan nog niet op
Ik denk dat ze het onderstaand DVD-logo bedoelen ipv een 'normaal' DVD-logo.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
sjees wazige actieOp maandag 03 juni 2002 21:21 schreef pven het volgende:
Ik denk dat ze het onderstaand DVD-logo bedoelen ipv een 'normaal' DVD-logo.
[afbeelding]
eigen gemaakte logo's jammer anders nam ik 1 dvd film mee en die speler voor 30 euro
Helemaal gek zijn ze daar ook niet heOp maandag 03 juni 2002 21:26 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
sjees wazige actie![]()
eigen gemaakte logo's jammer anders nam ik 1 dvd film mee en die speler voor 30 euro
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Het was al te mooi om waar te zijn... ik had er bijn aspijt van dat ik VEEL geld heb uitgegeven aan zo'n ding...maar eeeh...is toch wel leuk speelgoed
Pagina: 1