Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
1
2
3
4
| [10:14:05] *** Connecting to 213.239.154.22 (6667) - [10:14:06] -Arethusa.tweakers.net- *** [DT] Looking up your hostname... - |
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik ben dus niet de enige
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Of zou het misschien het grote KPNQuest-fabeltje actief zijn geworden?
Ik via planet.nl adsl
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
gewoon connecten via IP ipv irc.tweakers.net oid..
[edit]
quicknet, kabel dus..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik had het ook al aan ACM gemeld, maar die kon verder weinig doen. Ik vond het al zo raar, want ik heb verder niets raars geinstalleerd ofzo (firewalls ed).
Gewoon _ineens_ niet meer.
Connecten naar andere servers als dalnet en sorcery geen probleem, alleen tweakers.net wil niet
Ook mirc opnieuw geinstalled, geen resultaat.
edit: via IP lukt het wel, vage zooi
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hmmmz nu ook niet meer
ik dacht al dat de irc deamon z'n grote broer mysql ging nadoen
Verwijderd
Zelfde probleem, in een keer vanmiddag. Via irc.fokzine.net lukte het me welOp vrijdag 31 mei 2002 18:45 schreef LuNaTiC het volgende:
xs4all ADSL basic
ik had het ook al aan ACM gemeld, maar die kon verder weinig doen. Ik vond het al zo raar, want ik heb verder niets raars geinstalleerd ofzo (firewalls ed).
Gewoon _ineens_ niet meer.
Connecten naar andere servers als dalnet en sorcery geen probleem, alleen tweakers.net wil niet
Ook mirc opnieuw geinstalled, geen resultaat.
edit: via IP lukt het wel, vage zooi
Ook xs4all ADSL basic.
Erg vaag...
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:37 ]
Ik kon eerder vandaag (en nu nog, neem ik aan) al een site op athena niet bereiken, en reconnecten op irc.fokzine.net lukte ook niet (Unable to resolve). Arethusa intikken werkte echter wel.
Ik heb Chello en ik las ergens anders dat ook iemand met Planet zulke probs heeft.
Er is dus ergens iets lekker mis...
Als Chello en Planet en anderen die er probs mee hebben allemaal aan de KPNQwest zitten/zaten, dan kan het wel verband houden.Geachte klant,
UPC maakt voor haar internetdienst chello deels gebruik van het netwerk van KPNQwest. Omdat KPNQwest niet langer de goede werking van haar netwerk kan garanderen, schakelen we over naar andere leveranciers.
UPC verwacht dat deze migratie binnen enkele dagen is voltooid. We werken daar met man en macht aan. Het valt echter niet uit te sluiten dat het internetverkeer in geheel Europa de komende dagen zal vertragen.
Tenzij ik uit m'n nek lul.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)