Toekomst van Streaming video

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-01 12:05
Beste lezers,
Ik ben op het moment bezig met een scriptie over de toekomst van digital video. In deze scriptie ben ik op zoek naar hoe de toekomst er van digital video er uit zal gaan zien en welke huidige technieken zullen winnen van andere technieken. Welke tak zal bijvoorbeeld enorm groeien (Televisie via internet?) en wat zal het echt totaal nooit halen?

Mijn vraag aan jou is: Wat denk jij er van? Kijk je wel eens naar streaming video? Wat vind je er van en wat ga je er van verwachten?

Iedereen die hiet zijn mening over wil geven wil ik bij voorbaat alvast bedanken.

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Multicast.

'nuff said.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik heb voor ilse media - http://www.ilsemedia.nl een onderzoek gedaan naar broadband internet applications, waarbij streaming media natuurlijk ook de nodige aandacht kreeg. Uiteraard mag ik dat onderzoek niet vrijgeven :)

Maar interessante partijen om mee te praten zijn bijvoorbeeld VPRO digitaal, Lost Boys Streamin Media & iTV, Adam Curry, Unico Glorie, die weten veel van deze materie mbt tot de convergentie tussen televisie/internet en de verschillende media.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 18:32 schreef Snith het volgende:
Mijn vraag aan jou is: Wat denk jij er van? Kijk je wel eens naar streaming video? Wat vind je er van en wat ga je er van verwachten?
Ja, ik kijk zo af en toe wel eens naar streaming video. ShrimpTV en Tros Radar wel eens.
Die ShrimpTV wordt in Nederland niet uitgezonden, alleen maar in België, dus dat kan ik niet eens anders kijken. ;)
En radar, tja. Ik vind dat een leuk programma, maar ik wil het kijken als het mij uitkomt, dat kan via internet, dus vandaar. :)
Verder zijn er niet echt vaste dingen die ik kijk, maarja, soms natuurlijk wel de game trailers. ;)

De toekomst? :?
Misschien dat er in de toekomst meer programma's komen die niet op de TV komen, maar ALLEEN maar op internet omdat het gewoon veel meer voordelen heeft. Je kunt het op je eigen tijd zien en je hebt meer keuze, omdat de TV zenders maar beperkt zijn.
Hoe het verder ermee gaat? Ik zou het niet weten, maar ik denk niet dat nou over 20 jaar iedereen de hele dag achter z'n computer is om streaming video te kijken. Als ik dat zelf zou willen zou ik ook wel de hele dag leuke filmpjes/filmen kunnen kijken, terwijl dat ook maar af en toe gebeurd. :)

🌞🍃

Verwijderd

Om uitzendingen van uitzendinggemist.nl te bekijken kan je de tool ASXcreator gebruiken. Deze tool maakt automatisch ASX bestanden die verwijzen naar streaming video bestanden van uitzendinggemist.nl. Deze bestanden kan je via 'my videos' in MCE benaderen.

trojanzooi weg

.

[ Voor 11% gewijzigd door Korakal op 26-05-2005 22:52 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wel erg oud om dit naar boven te halen....

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.