Toon posts:

epson stylus 580 zegt inkt op maar is niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

(sorry voor de vage topictitel kon ff niks beters bedenken)

ik heb een epson stylus 580 en hij print goed e.d maar een tijdje geleden zei de software dat het kleuren inkt patroon leeg was.

ik dacht eens even zien wat hij doet als ik hem erop nieuw in stop. (hij geeft hem dan weer als vol aan |:() hij print nu nog steeds perfect kleur.

Is wel een beetje vreemd toch?

of is dat vaker zo bij epson :?

Verwijderd

makkie heb ik ook de zelfde printer
moet je gewoon nieuwe cartridge invoeren pakken en dan pakt ie em al nieuw en helemaal vol. nu kun je em naar hartelust leeg printen... suc6

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 16:09
Er zit geen meter is die cartridge, de software telt de inkt die gebruikt zou moeten zijn en stopt dan iets voordat de cartridge leeg is, er blijft altijd nog een beetje achter, het gevaar is als je m blijft gebruiken dat er dan lucht in de printkoppen komt, het is moeilijk om m dan weer goed aan het printen te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 18:05 schreef Pc123 het volgende:
Er zit geen meter is die cartridge, de software telt de inkt die gebruikt zou moeten zijn en stopt dan iets voordat de cartridge leeg is, er blijft altijd nog een beetje achter, het gevaar is als je m blijft gebruiken dat er dan lucht in de printkoppen komt, het is moeilijk om m dan weer goed aan het printen te krijgen.
oei das wel fucked maar als ik merk dat hij wazig of lichtjes gaat printen haal ik hem er wel uit. vind het zonde als ik hem nu weggooi
makkie heb ik ook de zelfde printer
moet je gewoon nieuwe cartridge invoeren pakken en dan pakt ie em al nieuw en helemaal vol. nu kun je em naar hartelust leeg printen... suc6
ja want ik dacht al 'huh wat is die inkt snel op :(' maar hij werkt nog steeds *D