Toon posts:

Pictogrammen worden wit en meer..

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vaak als mijn pa's computer opstart zijn alle pictogrammen op het bureau blad wit, alle icoontjes in de taakbalk zijn helemaal ,bij gebrek aan een beter woord, raar en de compu slaat helemaal vast, het enige wat helpt is op reset douwen, af en toe gebeurt dit ook als de compu al enige tijd draait, maar meestal bij het voor de eerste keer opstarten. Het systeem is:
Intel pIII 800
voodoo 3 2000
256 Mb Sdram
moederplank Micro-Star ms-6119, heb zelf nog nooit eerder van het merk gehoord.

Is de oude compu van mijn broer en die heeft er nog niet zo lang geleden die 800 Mhz proc er in gegooit was eerst een P2 400 ofzo.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen, zelf denk ik iets in de richting van videokaart of zo, maar zou niet weten wat?

edit: foutje

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12 10:08
Op vrijdag 31 mei 2002 17:21 schreef Minneyar het volgende:

Is de oude compu van mijn broer en die heeft er nog niet zo lang geleden die 800 mGhz proc er in gegooit was eerst een P2 400 ofzo.
ik heb wel wat geld over, eurotje of 250, dan koop ik die vna hem en kan hij een athlon xp kopen >:) geef mij die 800mGhz maar ;)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha foutje

Maar euh weet echt niemand waar dit aan kan liggen?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Al eens andere drivers geprobeerd?
ow en dat mobo is gewoon MSI.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 20:06 schreef Un4GiveN het volgende:
Al eens andere drivers geprobeerd?
ow en dat mobo is gewoon MSI.
Nee dat nog niet, maar deze hebben het altijd goed gedaan, deze videokaart komt bij mij vandaan en heeft het altijd goed gedaan met deze standaart drivers, daarna bij mijn broer ook, waarom nu in eens niet meer?
Maar ik kom er net achter dat hij overgeclockt is van 800 naar 845 mischien heeft het daar iets mee van doen?