AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Hoezo kan je die niet wijzigen... ik denk dat je dan echt iets verkeerd doet.Op vrijdag 31 mei 2002 17:11 schreef Chieliot het volgende:
Wil freesco draaien in combo met Wanadoo kabel, heb dus 2 netwerkkaarten in een 486 gezet, een 3com 509-tp en een 3com 509b-tp.
Als ik freesco opstart met 1 netwerkaart dan werkt alles en wordt er verbinding gemaakt met wanadoo, maar met 2 netwerkkaarten wordt er geen verbinding gemaakt, dus volgens mij ligt het aan een conflict ofzo.
Heb dus een 3c5x9cfg gedraaid, beide kaarten op i/o 300 en irq 10, maar die ken ik niet wijzigen, kan ik in freesco gewoon een andere irq en i/o meegeven aan de 2e netwerkkaart? Of gebeurt dat automatisch? En hoe zorg ik ervoor dat er ook verbinding tot stand komt wanneer ik met 2 netwerkkaarten opstart.
Moet kunnen.
Ja als ik alles goed doe dan zou het wel werken !
Maar zou je dan kunnen vertellen hoe ik dat zou kunnen wijzigen?
Maar zou je dan kunnen vertellen hoe ik dat zou kunnen wijzigen?
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Oke, weer leuk bezig geweest, hij geeft de volgende foutmelding wanneer ik 2 netwerkkaarten gebruik:
LCP timeout sending config request
Dat doet ie dus alleen als ik 2 netwerkkaarten wil gebruiken, met 1 netwerkkaart maakt ie zonder problemen verbinding, raarrrr, wie ken mij helpen?
LCP timeout sending config request
Dat doet ie dus alleen als ik 2 netwerkkaarten wil gebruiken, met 1 netwerkkaart maakt ie zonder problemen verbinding, raarrrr, wie ken mij helpen?
Nou fijn dat zoveel mensen mij willen helpen, maar het is al gelukt, dus je hoeft al niet meer te antwoorden :-D