Toon posts:

SB Live! Value madness

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij heeft een SB Live! Value die problemen geeft met het enige spel dat ze speelt(zodoende weet ik niet of het ook zo is met andere spellen). Wat ik wel weet is dat meer mensen dit probleem hebben met Strikeforce(een UT mod) en UT zelf in combinatie met Windows XP. We hebben van alles geprobeerd, verschillende drivers, kaart swappen, alles schoon installeren. Nix helpt.

Als SF crashed (door SFPure of CSHP), of je sluit het, en je wil het weer opstarten, is je geluid verrot. Nou hebben we een oplossing gevonden, nl een wav afspelen totdat SF of wanneer SF geladen is. Dit kan ook met UT. Dan doet het geluid het weer zoals het moet. Het is geen mooie oplossing maar het werkt. Het is uiteraard schandalig dat Creative niet in staat is om goede drivers te leveren bij hun toch niet goedkope geluidskaarten, maar je moet toch wat. Als iemand een betere oplossing heeft gevonden hoor ik het graag.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Er is een patch te krijgen voor de problemen met UT en een SBlive , weet niet of het werkt.
http://www.gamesdomain.com/patches/u/3083.html

is wel 31 mb dus hoop dat je kabel hebt :Y)

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar het werkt niet:-( Wat wel werkt is Windows Media Player te openen:-D

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

heb dus ook een sb live value 1024 (of geen value..) en heb bij zowat elke game die ik speel (grand prix legends en nascar 2002 heheh ) ook problemen die kwamen, dacht ik eerst, door xp in combinatie met de nieuwste drivers.

Naja kom er laaatst achter dat het de via drivers zijn, bij mij dan, hoe hoger de via 4-1 drivers je hebt hoe kutter het geluid 'kan' worden.

als je een via chipset natuurlijk :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:02
av>sp

Ik hoop dat ze hier in SP wat meer van weten