Toon posts:

MrAtheist en Onno

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
PLEASE stop met posten op het TA-forum

het is irritant

Verwijderd

Ben ik niet mee eens :(

Verwijderd

Topicstarter
ow..
en Frenzy ook..

Proxy71,
jij maakt tenminste geen 'snedige' opmerkingen

Verwijderd

Nee doe ik niet maar ze vragen er wel om...

en zolang die danSucker op die manier loopt te posten vindt ik het geen probleem dat deze mannen op dat forum lopen te zeiken

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Ik vermaak me kostelijk op die site, zeker nu ze gepasseerd zijn door die Japanners

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt een goed punt daaro...
maar ik ben bang dat het alleen maar van kwaad naar erger gaat.
Ik ben bang dat uiteindelijk een paar individuen zich niet meer kunnen gedragen en dat er weer een megaflamewar ontstaat.

• Templar
Mwach....

Relax, valt wel mee...

En inderdaad, die grote klep van DanC mag wel ff dichtgeslagen worden met een grote Forel:):):)

Verwijderd

Volgens mij is dat de reden dat DanC die draadjes begint.

Iets schijnbaar onschuldigs posten over DPC en dan maar wachten tot DPCers reageren en er dan weer bovenop springen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 21:43 schreef aginor het volgende:
Je hebt een goed punt daaro...
maar ik ben bang dat het alleen maar van kwaad naar erger gaat.
Ik ben bang dat uiteindelijk een paar individuen zich niet meer kunnen gedragen en dat er weer een megaflamewar ontstaat.[/quote]maar wie vraagt er om ???

That sucker DANC :(

• Templar
We hebben toch lol daaro in Amerika?

Ze kunnen onze forums toch niet lezen :).

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En wie reageren erop??

Them sucker DPC's..:( :(

BTW aginor: onzin om mrAtheist en Onno in 1 zin te noemen, Onno slaat ze gewoon terecht met keiharde feiten om de oren, en laat zich (tot nu toe >:)) niet verleiden tot hetgeen DanC van ons wil: flamewars.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Hij krijgt wat hij verlangt :) Ik vermaak me wel :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Templar
YEP!

Vooral dat verhaal van Freak.

Fantastisch gewoon, die DanC had daar niet van terug.:)

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Ehrm.. jammer day je net nu mij noemt... Als je op mijn nick zoekt dan zal je zien dat ik 9 postings heb gedaan. 8 daarvan waren positief en heb ik lekker zitten kletsen met engineer en russ.
Echter maakt danc het echt te bont en doet hij ook zijn best om een flamewar uit te lokken.. Dan kan hij die toch ook gewoon krijgen?
Zo simpel ligt het :)

edit:
En oh ja, niet onbelangrijk: de moderators van at waren het me mij (en veel anderen eens), de thread is hernoemd namelijk op verzoek van hen

• 0rbit
=) Ik vind het prachtig... Als die gast echt 40 is dan heeft ie volgens mij echt problemen thuis ofzo...

Verwijderd

Dat jongentje is gewoon een vieze vette TROL.
Hij krijgt mij niet zover dat ik daar op ga reageren,want daar is hij op uit.
Hij zit gewoon de boel op te ruien in de hoop meer at mensen aan het grazen te krijgen.

• 0rbit
Ach... hij motiveert mij aardig :) Sinds ik hem 'ken' al zo'n 20 assimilaties gedaan... De grootste is nog aan de gang... Allemaal dankzij de hormoontjes :)

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik ben het absoluut met Pinball eens! je kunt Onno en Mr_athiest niet vergelijken!

Onno = netjes
Mr_athiest = lomp

• 0rbit
Misschien kun je mijn naam even correct spellen? :)

Verder snap ik jullie allemaal niet, hoor. Jullie doen allemaal uit de hoogte terwijl jullie gewoon niet inzien dat die DanC een spelletje speelt. Ik speel gewoon lekker mee.

Als hij me voor mongool uitmaakt terwijl ik nog helemaal niks beledigends gezegd heb, dan wil hij mij gewoon een belediging ontlokken; nou dan krijgt hij die toch? :)

En waar bemoeien jullie je eigenlijk allemaal mee? Ik ben dan wel Nederlander, maar ik post absoluut niet namens DPC; voor hetzelfde geld kwam ik niet eens op GoT... Ik volgde Anandtech zelfs al eerder dan GoT!

Anyways, misschien dat JULLIE je geroepen voelen je als kuddedieren te gedragen (geen wonder met al die koeien...) maar ik spreek absoluut niet namens jullie kudde...

(Heb je)/(Wil je) problemen met me? ICQ me dan gewoon en ga dan niet lopen zeuren op GoT...

Ik dank u

ICQ# 16134644

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik vind persoonlijk dat Mr_Atheist niet lomp reageert. Hij komt met goede maar soms keiharde argumenten waarop alleen maar op de volgende manieren gerageerd kan worden:
- Here's another trout.
- Ready your trout
- I like chocolate pudding (Heeft DanC het over z'n vriendin hier???)

Mr_atheist reacties zijn inderdaad niet leuk voor de TA-ers maar zijn niet een flame of troll omdat er wel degelijk gereageerd wordt op de bovenliggende reactie''s. Onno is in mijn ogen veel te netjes. Die laat zich gewoon afzeiken en blijft beleefd. Respect voor Onno om niet te reageren maar ik trek m'n bek open als men leugens aan het verkondigen is.

TA is helaas een slechte verliezer zo blijkt nu en van slechte verliezers kan je helaas niet winnen.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

N/A

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die laat zich gewoon afzeiken en blijft beleefd.[/quote]Je hoeft je niet te verlagen tot het niveau van de ander hoor... nergens goed voor. Dan doe je alleen maar precies wat DanC probeert uit te lokken: een flamewar.
Zodat hij achteraf kan zeggen: "Zij komen hier flamen, ikke niet hoor. Ikke heb nog nooooooit wat op GoT gepost hoor!"

En daar heeft hij dan ook nog gelijk in. Gun 'm dat plezier niet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>TA is helaas een slechte verliezer zo blijkt nu[/quote]Welnee. Er is maar een handjevol TA'ers dat loopt te trollen, en dat geldt precies zo voor DPC'ers. Of we nou op #1 staan of niet.

• 0rbit
Beleefdheid is een schone zaak; maar ik laat mij persoonlijk niet uitschelden.

Ik heb het gevoel dat veel DPC-ers op TA ineens niet meer durven te zeggen wat ze op GoT wel tegen iemand zouden zeggen.

Als iemand zich op GoT zou gedragen als DanC op TA tegenover mij en anderen dan zou je nooit en te nimmer iemand zien die hem indirect verdedigt; want dat doen sommige mensen door mij lomp te noemen en dan vervolgens te gaan lopen slijmen bij de kopstukken van het DC-forum van AT...

Weet DanC eigenlijk wel dat RC5 maar een spelletje is en dat het eens zal ophouden? Zou ie dan niet nog harder jammeren en mekkeren dan nu? :)

Zij gegroet!

PS> Ik krijg al wel 'Theo van Gogh'-status onderhand op GoT :) Kunnen we geen 'Van Gogh'-punten op GoT/tweakers invoeren? :)

Verwijderd

:) Thank you engineer, you just made me smile. :) On the other hand, some DPC members make me want to weep :( To counter this, i just posted a few World Peace links and a couple of recipes for trout and pancakes on the TA forum. If we both keep adding links like these:
www.wellweb.com/behappy/smiley.htm
I'm sure all will be well. Keep up the good work and don't mind the small children (on both sides).

• 0rbit
Base : LEES die thread op AT nou eens :)

Eerste post, Base?

Verwijderd

ik heb net de hele topic gelezen en me krom gelachen, ga lekker zo door zou ik zeggen :)

• 0rbit
:)

Verwijderd

Yup, tweede post inmiddels hier. Ik lees dit forum nou al een aantal maanden (evenals TA) en erger me steeds meer aan de wijze waarop daar gepost wordt. Doet me denken aan Nederlanders op vakantie in Spanje. Bah :( Groei op

Verwijderd

ik zie niks ergs in dit topic, tis gewoon een spelletje. Er zijn wel eens topic's geweest op anandtech waarbij ik mijn twijfels had, maar dit is gewoon humor !

• 0rbit
Base : Jij kant het weten; jij komt als Nederlander vast wel eens in Spanje. :)

Ik vergelijk de houding van DanC wel eens met de houding van een pitbull; "Ah daar heb je die Mister Asshole weer..." En dan hoef je nog niet eens iets beledigends te zeggen of hij zegt : "It seems you are sporting an extra chromosome..." (Voor de non-biologen; een extra chromosoom staat wel bekend als het syndroom van Down...)

Ik moest wel lachen, hoor en ik snap niet dat veel mensen niet kunnen lachen om dit soort dingen... :)

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
Engineer> You f*cking basterd. If you only come here to post links so you can crash my computer, then stay the f*ck out!!! :(

• 0rbit
Nou nou nou :) Dat vind zelfs IK niet grappig... Gewoon even een paar keer op ALT-F4 rammen... Tja... van overklokken gaat je computer per seconde in eens wel heel veel windootjes meer openen dan voorheen :)

Verwijderd

Mr. A, fijn dat je een smiley erbij doet :) Dat lucht altijd weer op. Helaas kijk ik dan een reply naar beneden en zie ik waar ik al eerder op doelde, een lomperik zonder manieren of opvoeding die wat mij betreft beter in Spanje kan zitten :( Niet dat 't verder iets boeit maar toch jammer dat er waarschijnlijk iemand een verkeerd beeld heeft gekregen over Nederland omdat er zo'n botterik Engineer loopt uit te kafferen (of juist een goed beeld?) Vrede en een goede nachtrust...

Verwijderd

sjeez dyna18 stel je ff aan zeg

Verwijderd

The link wasn't meant to crash your computer...It was meant to lighten the tension between the two teams :) I ran it 3 times and used ALT + F4 all each time to kill it (Press that combination very quickly and many times)..:)

It wasn't meant as a "Troll" post or "Flame" post...only for humor.

The "Furby" Link has been removed....

Nobody likes Furbues :(

Verwijderd

3 times alt+f4 diden't do the trick for me :)

damn engineer ! i think you just broke my F4 button :)

Verwijderd

Enjoy the source........

it 's very much ok......

mensen worden erg serieus als je hun woorden zwart op wit (ofzo) zet........

afkoelen en assimileren...

get on track U silly agressors!

• 0rbit
Assimileren doen we toch altijd? Ik heb laatst nog iemand overtuigd terwijl ik aan het slaapwandelen was!!

---------

We are all assimilating whatever happens. Recently I convinced someone while I was walking in my sleep! :)

• 0rbit
Maybe it's a good idea to change the official language of GoT into english. I mean; this forum has an english name FGS ! :)

Verwijderd

Might not be a bad idea.
Gee... ooops - I'm on GOT!

I'll mind my manners unlike some folks I know. :)

• 0rbit
Let's see what you do if you post a message and I go beserk and call you names without an apparent reason... :)

Verwijderd

You may do as you like Sir.
I will respect you in your house. :)

• 0rbit
Hmmm... I won't because I know you'll regret it :)

Verwijderd

Mr Atheist -
As you wish -
I continue to give you respect within your forum.

I might add that I have the utmost regard, and respect for the majority of the DPC. You are worthy, noble, and cunning opponents. I will not troll your boards.

• 0rbit
Even when you get your 160.000 computers running Rc5? :) (jk...) Just wondering what I would do :) Heehee... I think I'd start my own team...

Verwijderd

Mr. Atheist -
That was truly over a period of time. I didn't intend it to mean immediately. But yes, it is happening. Only a couple of days of burn-in - and over considerable time. It may not make much difference at all. But I must encourage my teammates as you must, Nicht War? :)

• 0rbit
Doch... (True) :) Still, I don't really see why Compaq would use such a program to burn in their CPU's... Shouldn't they use a program that also checks the integrity of the instructions of the CPU?

Verwijderd

Topicstarter
DanC, Can you explain your threads on the TA-forum?
Is it just to provoke a couple of DPC'ers?
What exactly is your purpose?

I think you realise that posts like that will only give more extreme reactions and more and more ppl who will get involved. Even if it was intended as a joke.

I hate to see the good competition between DPC and TA spoiled because of flamewars (or any reason for that matter). It already happened before. Let's not make it happen again.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Engineer, however much sympathy I feel for you, your team and your cause: you really shouldn't post shit like that. A bit worse than a few trolls, if you ask me. Only a quick intervention of a guy named Task Manager saved me from losing quite a bit of work here :(. Not to mention how much grass this li'll joke stole from my poor cow's mouth :)

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Forget my postings:
they never happened

(...and 10 years from now DanC and Mr_Atheist turn out to be the best of friends... ;))

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 10:16
Als je zonodig af moet geven op TA members doe dat dan a.u.b. niet in engelse termen (ook niet op GoT). Tot nu toe hebben ze nog steeds het idee dat DPC een club koele lui met een paar puberale leden is i.p.v. andersom.

https://niels.nu

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
Je bedoelt engelse termen zoals f*ck?

Ik was op dat moment behoorlijk pissed, omdat mijn compu net tijdens een belangrijk proces een fatale crash kreeg. Dit dankzij die leuke link van engineer. :(

Verwijderd

dyna18,

I really never meant to crash anyone...I was only trying to lighten the mood between the two teams. I've removed the link and apoligize for any trouble that it may have caused to you.

Take care and have a great "Cracking" day! :D

P.S. You guys always have a great cracking day :|..:P

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:45 schreef dyna18 het volgende:
Je bedoelt engelse termen zoals f*ck?

Ik was op dat moment behoorlijk pissed, omdat mijn compu net tijdens een belangrijk proces een fatale crash kreeg. Dit dankzij die leuke link van engineer. :([/quote]Poeh he, wat heb jij een brak systeem als je pc op die page vastloopt

Verwijderd

Topicstarter
nounou.. laten we nou niet ook nog es onderling gaan flamen he? ;)

Verwijderd

Met al dat flamen bereik je zowieso niks meer dan dat er wat mensen rood aanlopen en daar zit volgens mij niet echt de lol in. Bovendien als men elkaar dan toch wil afzeiken dan kan je dat beter hier doen en in het nederlands dan daar in het engels, want ik heb het idee, dat wat je soms in het nederlands wel kunt zeggen tegen elkaar, dit in het engels nooit zo overkomt als dat je bedoelde. Dat is niet de bekompenheid van de TA-ers, maar gewoon een taal/cultuur conflict.:)

Zo kunnen zij bijvoorbeeld heel cynisch uithalen, terwijl daar niet echt kwaad in schuilt, maar als je daar dan heftig op in gaat dan heb je de poppen aan het dansen. :(

Als je daar toch op visite gaat, hou het dan netjes en laat je niet uitlokken zou ik zo zeggen. :)

Toedelidokie

DeJa Vu!
:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
ben te lui geweest om alle berichten hierboven te lezen.. bottom line is dat mr atheist lame is beginnen doen voor danc ook maar 1 slecht woord over DPC had gerept
Mr atheist heeft zich waarlijk gedragen als een klein kind.. als hij zich daarna "herstelt" tot enkel reakties dan wordt ie dara niet leuker om

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 00:50 schreef Mr_Atheist het volgende:
Nou nou nou :) Dat vind zelfs IK niet grappig... Gewoon even een paar keer op ALT-F4 rammen... Tja... van overklokken gaat je computer per seconde in eens wel heel veel windootjes meer openen dan voorheen :)[/quote]zolang jij't maar grappig vind is't goed he? NOT! :(

• 0rbit
Wees eens bij de tijd Pooh... Je loopt dagen achter...
En er bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde; Ik laat mezelf niet uitschelden voor mongool terwijl ik nog helemaal niks negatiefs gezegd heb... Anyways, lees de VOLLEDIGE draad voor dat je denkt te kunnen oordelen over personen...

Ik walg hiervan...

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 21:40 schreef Mr_Atheist het volgende:
Wees eens bij de tijd Pooh... Je loopt dagen achter...
En er bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde; Ik laat mezelf niet uitschelden voor mongool terwijl ik nog helemaal niks negatiefs gezegd heb... Anyways, lees de VOLLEDIGE draad voor dat je denkt te kunnen oordelen over personen...

Ik walg hiervan...[/quote]Mr atheist, ik heb het niet eens over de recente threads.
en je hoeft niet eens negatiefs te zijn om vreselijk irritant te wezen.. door continue gelijk enen kind van 12 te zeggen ik ben beter haal je hetzelfde effect.. verbaas je er dus niet over als je dan reactie krijgt!
en de volledige draad heb'k gelzen.. alleen niet toen'k poste.. sorry dat ik nog wat anders te doen heb behalve GoTten trouwes.. zal niemeer gebeuren
Pagina: 1