Na een lange geschiedenis kreeg ik mijn processor weer teruggestuurd met de post en ik installeer 'm zoals ik altijd doe. Check check en dubbel check of dat de cooler goed erop zit en de fan aangesloten is ed..
Ik installeer mijn geluidskaart en dit verloopt goed!
De pc moet een paar keer opstarten voor de nieuwe instellingen, gaat allemaal goed.
Totdat hij zomaar ineens uitvalt!
Als ik 'm nu aan zet gaan wel alle fan's draaien en hd pruttelt wat maar geen beeld op de monitor, geen piepjes niets. enneuh, het ruikt ook enigszins vreemd....
De diagnose led's van mijn mobo geven aan dat er iets fout is met de processor.
Nu heb ik het vermoeden dat mijn proc naar de HW hemel is.. helaas
ik vraag me of hoe ik dit zeker kan weten en als het zo is, hoe kan dat dan gebeuren als de pc wel stabiel heeft gedraaid voor een 45 min zonder enige foutmelding
Ik installeer mijn geluidskaart en dit verloopt goed!
De pc moet een paar keer opstarten voor de nieuwe instellingen, gaat allemaal goed.
Totdat hij zomaar ineens uitvalt!
Als ik 'm nu aan zet gaan wel alle fan's draaien en hd pruttelt wat maar geen beeld op de monitor, geen piepjes niets. enneuh, het ruikt ook enigszins vreemd....
De diagnose led's van mijn mobo geven aan dat er iets fout is met de processor.
Nu heb ik het vermoeden dat mijn proc naar de HW hemel is.. helaas
ik vraag me of hoe ik dit zeker kan weten en als het zo is, hoe kan dat dan gebeuren als de pc wel stabiel heeft gedraaid voor een 45 min zonder enige foutmelding