T-Bird koelers :(

Pagina: 1
Acties:

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Geez, de T-Bird is echt een zwaar fragiele processor. Ik maakte m'n kast open omdat m'n proc toch wel wat warm werd. Dus ik een laagje koelpasta erop smeren. Wil ik de koeler er weer op doen, ik keek nog EXTRA goed of ie wel goed recht zat. Aanduwen, en knars, stukje core weg. De proc lijkt het nog goed te doen (ik type nu m'n message van deze computer..) Maar valt dit onder garantie ??
Ik vind het namelijk wel ERRUG k*t. :( Ik hoop dus echt niet dat m'n proc dadelijk vreemd gaat doen. :'(

• Toewan
Hmmm, hij lijkt nog wel stabiel (hij lijkt zelfs ietsje koeler te zijn, zal ook door koelpasta komen.) Maar op http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12072 zie ik dat het maar een klein stukje hoeft te zijn om je proc te "vernaaien". :'(

Verwijderd

gekke tube

wat voor koeler heb je erop gepleurt?
toch niet de golden orb he???

• Toewan
Nope, gewoon een standaard koeler (ik heb de hele zwik bij Bolderhardware gehaald..) Ik had nog extra double-check gedaan, omdat ik er al een paar gevallen van gehoord had.. Zou dit onder garantie vallen ??
AMD moet maar net zoals Intel in the box procs gaan maken met koelers die er gewoon op zitten.
Maar ja, hij doet het nog, maar ik vind het toch wel beetje scary..

Verwijderd

ik denk het wel ja. Zolang je dat ding ensow nog niet oc-ed heb kan je nog gewoon aanspraak maken op de garantie. Er wel vanuit gaande dat het een koeler is die gemaakt is voor Socket A processoren.