Verwijderd
Verwijderd
en wat heeft die post dan nu voor nut ? vertel es wat wil je nu eigelijk ?Op vrijdag 31 mei 2002 15:34 schreef ThaQuick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Still : HEBBE HEBBE HEBBE !Op vrijdag 31 mei 2002 15:38 schreef ThaQuick het volgende:
hou dit topic maar in de gatendit was om jullie even lekker te maken (wakker te schudden)
![]()
Verwijderd
Dus je gaat ze niet weggeven? Dan kannie ook wel op slotOp vrijdag 31 mei 2002 15:38 schreef ThaQuick het volgende:
hou dit topic maar in de gatendit was om jullie even lekker te maken (wakker te schudden)
![]()
niets aan toe te voegenOp vrijdag 31 mei 2002 15:39 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
Dus je gaat ze niet weggeven? Dan kannie ook wel op slot
waarom post ik dan
ah, het is vrijdag....
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Mycom ofzoOp vrijdag 31 mei 2002 15:48 schreef enriqueeeee het volgende:
waar halen jullie je case badges vandaan
* sjares zijn toetsenbord begint te kleven van het kwijl
Verwijderd
Ik had ze al 2 maand geleden btw
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Wij hebben besloten om 10 van onze casebadges te verkopen aan onze medetweakers. U kunt nu allen bieden op deze badges, en wel HIER
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
noem je dat vergeven?Op vrijdag 31 mei 2002 16:49 schreef DustMan4u het volgende:
!!! OK DE GROTE UPDATE !!!
Wij hebben besloten om 10 van onze casebadges te vergeven aan onze medetweakers. U kunt nu allen bieden op deze badges, en wel HIER
Iig bedankt voor de eer van de mogeljkheid tot het kopen ervan
Verkoop ze hier voor een prijs of deel ze uit of bied ze zonder melding alhier op ricardo aan, maar ga niet hier de boel lekker maken en ze dan per opbod verkopen.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Bieden op een casebadge?Op vrijdag 31 mei 2002 16:49 schreef DustMan4u het volgende:
Wij hebben besloten om 10 van onze casebadges te verkopen aan onze medetweakers. U kunt nu allen bieden op deze badges, en wel HIER
Ik meel liever een paar keer of ik haal ze ergens op...GRATIS
mooiOp vrijdag 31 mei 2002 17:00 schreef ispierings het volgende:
wie biedt er nu op deze case badges? Je kunt ze gratis ophalen bij mycom
Verwijderd
wat walgelijkOp vrijdag 31 mei 2002 16:49 schreef DustMan4u het volgende:
we hebben de gunst op die dingen van je per opbod te kopen?
Verwijderd
Ben je toch ook niet erg slim bezig
Hier hebben wij gewoon Vraag en Aanbod voor, dit is niet bepaald een inkoopactie ofzo.
En zowieso is dit niet de bedoeling van het forum
Ergo:
Slotje ":)
Dit topic is gesloten.
![]()