misschien ergens bij nedstat.nl 
waarom wil je het weten?
waarom wil je het weten?
Yahoo.com? Msn.com? Cnn.com?
Zullen wel de toppers zijn
Zullen wel de toppers zijn
o ja http://fifaworldcup.yahoo.com/en/t/m/1#
is wel erg sloom ?
is wel erg sloom ?
Iets meer info.. Op Nederlands, Europees of wereldwijs niveau?Op vrijdag 31 mei 2002 15:04 schreef deviance het volgende:
waar kan ik een lijstje van de drukst bezochte vinden..
Top 50 sites van 2001
Online onderzoeksbureau Multiscope heeft een ranglijst samengesteld van de 50 best bezochte sites van 2001. Tevens is de positie van de belangrijkste sites vergeleken met die van vorig jaar. De ranglijst is tot stand gekomen via Visiscan, het online bereiksmetingsysteem van Multiscope.
De toppers
Startpagina.nl en Ilse.nl voeren wederom de ranglijst aan als best bezochte site van het jaar. De derde positie heeft omroep.nl moeten prijsgeven aan msn.nl. Het online raadplegen van de telefoongids is aanzienlijk toegenomen gezien de 5e positie van telefoongids.com. Ook de Postbank en de Rabobank hebben een stevige positie in de top 10 weten te bemachtigen. Opvallende stijgers zijn verder clubs.nl, kaartenhuis.nl en pagina.nl. Hoogste nieuwkomer in de ranglijst is Wehkamp, dat inmiddels via internet een aanzienlijk deel van haar omzet behaald.
Idd, startpagina is in nederlands de meest bezochte site... Maar wereldwijd kan ik zo snel ook niet vinden. Sorry...
Verwijderd
Ik denk <font color="990000">verwijderd
[adminbreak]
Tja, dat mag dus niet, check je mail over een paar minuten.</font>
[adminbreak]
Tja, dat mag dus niet, check je mail over een paar minuten.</font>
Verwijderd
daar klopt echt geen ruk vanOp vrijdag 31 mei 2002 15:21 schreef Jasper het volgende:
[..]
[..multiscope gebeuren..]
[..]
Pagina: 1