Toon posts:

Online Nascar3-league zoekt coureurs !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik weet dat veel europeanen NASCAR als een domme Amerikaanse sport beschouwen. Mannen die keihard rondjes rijden en dikke Chevy's, Fords en Pontiacs (en Dodge volgend jaar).

Tot die mensen wil ik me in deze post dan ook niet richten............

Wel tot degenen die weten wat voor ontzettend tof spel N3 is !
Speel je wel eens online N3 en ben je het zat om op WON constant geramd te worden door coureurs met oogkleppen op ?

Word dan lid van ENC (European NASCAR Cup) ! Iedere zaterdag en zondag een race met sportieve coureurs die hard maar fair strijden met elkaar.
ENC wil Europese N3-spelers het online platform geven wat in Europa zolang voor dit spel ontbrak.
Dus ga de strijd aan met andere Europeanen ! ENC wordt gesponsord door gerenommeerde bedrijven zoals:

- Act Labs
- Millenium Collectibles
- Sim-addiction.com
- Motorsportgear.com

Regelmatig zijn er mooie prijzen te winnen.

Surf naar http://drive.to/enc OF
http://www1.inetmail.de/eliminator/

Tot ziens op de baan,

Bumperklever
ENC-staffmember

Verwijderd

Nascar (en ook indycar) zijn vet, veel spannender en spectakulairder dan F1, heb alleen N3 niet, heb weleens Nascar heat gespeeld.

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

cool ik ga eens de voorwaarden lezen en mee doen denk ik. Nascar roeles gewoon

Click hier niet

Verwijderd

Cool, ik wist niet eens dat je racespellen via internet kon spelen. Toch maar eens Nascar3 ergens vandaan halen. Had vroeger wel een Nascar spel, maar ik speel de laatste tijd (als ik al speel) Toca2...

Zijn er btw meer racespellen die je via internet kan spelen?

• ENC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07-2012

ENC

Online spelen, welke spelletjes??
Wel om kort en bondig te zijn, heeeeeeeel veel.
Alles wat nu uitkomt kan je online spelen.
Er is niets leuker natuurlijk.
Vooral Race & sim games.
Toca2, hé, dat heb ik dood gespeeld vroeger, ook online, ken paar steengoede site daarvoor.
Dus mannen, als je de beste online Nascar3 cup wil zien, hup maar binnen en kijk eens rond.
http://drive.to/enc

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
dit lijkt mij ook zeker coooool!!!

iemand nascar voor me? icq me! (ftp ofzo)

• Mister_X
ik begin wel met de demo versie om te oefenen, maareh is het alleen nascar 3? niet nascar 2000 ofzo?
nouja, ik down, (legaal) de demo van 3 effe..

Verwijderd

kik ik heb hier nog nascar 3 op een cd staan
een cd die ik nog nooit gebruikt heb :) hoef ik hem niet te downen maar ik ga ff naskarren en ik ga kijken of het kewl is ;)

• reapher

reapher

Z POWER

Jezus vandaag een 1,5 uurs race gereden wat is dit cool zeg. veel beter dan die stomme ai van nascar rijders. Dit is zooo tof. Dus uh als je goed kan rijden join dan

Click hier niet

Verwijderd

fuck
ik heb 1 of andere nep versie en ik kan geen multiplayer doen :(:(:((:(:(:(:(:(:(::(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::((::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(::(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::((::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 01:52 schreef ENC het volgende:
Online spelen, welke spelletjes??
Wel om kort en bondig te zijn, heeeeeeeel veel.
Alles wat nu uitkomt kan je online spelen.
Er is niets leuker natuurlijk.
Vooral Race & sim games.
Toca2, hé, dat heb ik dood gespeeld vroeger, ook online, ken paar steengoede site daarvoor.
Dus mannen, als je de beste online Nascar3 cup wil zien, hup maar binnen en kijk eens rond.
http://drive.to/enc[/quote]welke sites van toca2?

• Mister_X
ik wil ook wel meedoen! maar dan moet ik effe de volledige versie kopen ofzo...met de demo kan ik maar 2 tracks doen...

• reapher

reapher

Z POWER

Misterx dat zou ik zeker doen, het is namelijk echt vet gaaf om met 25 mensen te rijden over een circuit

Click hier niet

Verwijderd

Als je mij ff mailt :) voor iets ;)
Pagina: 1