Toon posts:

Dvd speler. Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik zit er sterk aan te denken om een Dvd speler aan te schaffen.

Wie weet een goede?

Verwijderd

Scsi of ide ?

:)

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Als je een DVD speler in je compu wil: kijk eens op www.dvdutils.com
Daar staan alle typen + (niet onbelangrijk!) welke regiovrij te maken zijn.
Als je hem alleen voor DVD gaat gebruiken en niet zo zeer voor lezen van audio en CD-rom dan hoef je niet echt op de snelheden te letten. Als je gaat rippen is een hogere snelheid uiteraard erg fijn (vb. DivX + VCD rippen)

Als standalone speler kan ik je de Pioneer 717 aanbevelen. Perfect beeld, sync, schitterende kleuren, goede weergave van VCDŽs en ... regiovrij te maken. Wel duurder dan anderen (± 1800 gulden) maar het is puur kwaliteit wat eraf druipt!

Verwijderd

K zou iid is kijken welke regio vrij te maken zijn
www.7thzone.com
k hoor ook vaak niet zo veel goeds over de pioneer 16x dvd......

Verwijderd

Topicstarter
Regio vrij hoeft niet perse.

Ik heb momenteel 1 cdromspeler. Maar omdat ik vaak muziek cd's wil lezen in mijn computer heb ik eigenlijk behoefte aan een 2e cdromspeler. Maar ik dacht toen van: Waarom cdrom? Kan beter Dvd pakken! Want als ik een muziekje speel wil ik ook weleens een data cdeetje lezen.

Ide of scsi maakt me niet zo veel uit. Prijs natuurlijk wel! Ik weet niet wat het prijsverschil tussen ide en scsi ongeveer is, maar dit zal wel weer enorm hoog liggen....

Slot in lijkt me trouwens ook cool :)

Is die van AOpen iets? Ik heb momenteel een AOpen cdromspeler, ben ik zeer tevreden over!

Greetz

Big Tazzz

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:01
Aopen = Pioneer, maar dan wel iets goedkoper. Zeker een goeie DVD speler.
Probeer de Pro versie te krijgen, dat is een slot-in uitvoering. Erg handig.

Verwijderd

Topicstarter
AOpen 16x DVD & 40x Cdrom is wel erg duur... of ligt dat aan mij? Fl. 439,- nederlandse florijnen.... :(

Verwijderd

Als pioneer aopen is dan pak je toch gewoon de pioneer 16*40 slot in, ik ben er heel tevreden over. 321,- bij computerland
Pagina: 1