Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DutchTone => Orange op Nokia's

Pagina: 1
Acties:

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02
Tja, Dutch* gaat dus binnenkort ooit een keer Orange heten...

kan best,
alleen nou heeft een maat van me al wel eens geregeld Orange op zn schermpje staan als netwerk... terwijl er bij nog altijd immer Dutchtone staat...

Hij heeft een Nokia (3410 op t moment) ik een Samsung (a300)
Hij zei me dat dat alleen nog maar gaat als je een Nokia hebt dat Dutchtone->Orange overspringen...

Dat kan toch niet, de netwerknaam wordt toch ook gewoon met het netwerk meegegeven?
of als het wel gaat, Hoe komt dat dan?

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 13:53 schreef Chillz het volgende:
Tja, Dutch* gaat dus binnenkort ooit een keer Orange heten...

kan best,
alleen nou heeft een maat van me al wel eens geregeld Orange op zn schermpje staan als netwerk... terwijl er bij nog altijd immer Dutchtone staat...

Hij heeft een Nokia (3410 op t moment) ik een Samsung (a300)
Hij zei me dat dat alleen nog maar gaat als je een Nokia hebt dat Dutchtone->Orange overspringen...

Dat kan toch niet, de netwerknaam wordt toch ook gewoon met het netwerk meegegeven?
of als het wel gaat, Hoe komt dat dan?
Als je bij een nokia de nieuwste Software versie in je foon hebt dan heb je ook de nieuwste netwerk namen in je toestel.
Dus zo komt dat.. of je hebt gewoon een logootje er naar toe gestuurd.

• Chillz
  • Laatst online: 16:02
Op vrijdag 31 mei 2002 13:59 schreef deviance het volgende:
Als je bij een nokia de nieuwste Software versie in je foon hebt dan heb je ook de nieuwste netwerk namen in je toestel.
Dus zo komt dat.. of je hebt gewoon een logootje er naar toe gestuurd.
owh, da's wel logisch ja...

maar bij mij in mn telefoon staat in de lijst ook Orange
(2x zelfs, Orange (B) en Orange (NL) )
maar die pakt hij dan niet vanzelf...? :?

Leeg - Sinds 20180907

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
De netwerknaam staat inderdaad in je telefoon. Volgens mij wordt er via het netwerk alleen een of ander nummer. Daarom zie je op oude telefoons ook nog wel eens PTT TELECOM staan.

Idem met Libertel -> Vodafone, Telfort -> O2 en dus ook
dutchtone -> Orange. Het nummer blijft hetzelfde, alleen de naam van het netwerk verandert.

edit: typo

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Dit plaatje heb ik al eerder gepost. Op mijn display staat Dutchtone, maar bij beschikbare netwerken Orange :)

Afbeeldingslocatie: http://tjetta.nl/GoT/orange.jpg

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50
Als ik de netwerklijst bekijk van mijn siemens s45 dan staat daar ook al Orange NL tussen.

• sigma01
  • Laatst online: 04-11 10:06
Op vrijdag 31 mei 2002 14:13 schreef tjetta het volgende:
Dit plaatje heb ik al eerder gepost. Op mijn display staat Dutchtone, maar bij beschikbare netwerken Orange :)

[afbeelding]
Maar ik zie net op dat schermpje dat er nog geen vodafone bij staat, terwijl die toch echt eerder van naam zijn veranderd. |:(

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:41
Op vrijdag 31 mei 2002 17:31 schreef sigma01 het volgende:

[..]

Maar ik zie net op dat schermpje dat er nog geen vodafone bij staat, terwijl die toch echt eerder van naam zijn veranderd. |:(
Jep daar heb ik jammer genoeg ook last van. Ik heb er een meeltje over gestuurd en kreeg vandaag reactie...
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Inmiddels zijn de logo's en ringtones niet alleen meer voor de Nokia-toestellen geschikt, maar tevens voor de toestellen van: Sagem, Siemens en Motorola. Uw Panasonic zit hier helaas nog niet bij. Wij hebben geen informatie die aanleiding geeft om te melden dat de Panasonic binnen aanzienlijke tijd in deze serie toestellen wordt opgenomen.
Als je een Nokia, Sagem, Siemens of Motorola telefoon zie dan onderstaande tekst
Hulp nodig met het ontvangen van het Vodafone logo?

Stuur een SMSje met de tekst LOGO naar het nummer 125 en u ontvangt gratis het Vodafone logo.
U ontvangt een SMS en zal direct in uw scherm zien dat u een operator logo heeft ontvangen. Ga naar opties, kies voor opslaan en het logo staat in uw scherm. Dit werkt alleen in combinatie met een Nokia toestel
bron: vodafone.nl

• Korakal
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

heb ze alle3 onder de nieuwe naam
net sw-update gehad, maar daarvoor stond dutchtone al sinds december op orange...

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc01830-small.jpg

• Korakal
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

overigens wel iets anders wazigs...
de netwerknaam die in beeld staat :+

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc01839-small.jpg
Pagina: 1