Toon posts:

Printerprobleem HP 722c onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen een raar printprobleem op een AMD 1900+ met XP. Bij het versturen van een printopdracht (vooral opdrachten met afbeeldingen) wordt het betreffende bestand in het begin goed afgedrukt. Vervolgens wordt de afdruk wazig, verlopen de kleuren en is het net alsof er twee identieke opdrachten door elkaar lopen. In eerste instantie het probleem gezocht bij de printer. Printer op andere pc onder win 98 geeft geen problemen. Exact dezelfde printer op de "probleem-pc" geeft hetzelfde propleem. Printerdriver etc. al eens opnieuw geinstalleerd. Nu krijg ik zelfs al bij het geven van de printopdracht de melding dat de printer het document niet kan printen (zelfs tekstbestanden). Ik moet dan in de wachtrij gaan kijken en zie dat de printer Off-line is. Waar moet ik het probleem zoeken. Zelfs de printerkabel is al een keer verwisseld. Wellicht iets te maken met de poort ?? In het BIOS staat de printerpoort overigens ingesteld op EPC. Nogmaals tot nog toe heeft e.e.a. prima gefunctioneerd.
Wie weet een oplossing ??