ik weet dat er een grafisch tool is om cisco routers in te stellen.
kan iemand mij zeggen wat het is.
alvast bedankt
kan iemand mij zeggen wat het is.
alvast bedankt
Verwijderd
bedankt ik heb hem gevonden maar niet op de site van ciscoOp vrijdag 31 mei 2002 13:39 schreef Popi het volgende:
Ja, staat bij cisco op de website zelf (cmaker2.5.008.exe) weet niet precies waar.
Ik heb hem laatst gebruik om mijn 800's te installeren, maar volgens mij kan hij alles.
suc 6
Verwijderd
Yeah right! waarom zou je dan je CCNA nog gaan halen?Op vrijdag 31 mei 2002 13:39 schreef Popi het volgende:
Ja, staat bij cisco op de website zelf (cmaker2.5.008.exe) weet niet precies waar.
Ik heb hem laatst gebruik om mijn 800's te installeren, maar volgens mij kan hij alles.
suc 6
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Zodat je gewoon met een seriele console in plaats van met vage grafische tooltjes je dozen kunt configureren bijvoorbeeld?Op vrijdag 31 mei 2002 22:15 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
Yeah right! waarom zou je dan je CCNA nog gaan halen?
Verwijderd
Op vrijdag 31 mei 2002 22:47 schreef Grasvezel het volgende:
[..]
Zodat je gewoon met een seriele console in plaats van met vage grafische tooltjes je dozen kunt configureren bijvoorbeeld?
Verwijderd
mijn vraag was retorisch bedoeldOp vrijdag 31 mei 2002 22:47 schreef Grasvezel het volgende:
[..]
Zodat je gewoon met een seriele console in plaats van met vage grafische tooltjes je dozen kunt configureren bijvoorbeeld?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.