Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
http://www.tweakers.net/reviews/76
Maar interessant project iig, ik ben benieuwd wat er van terecht komt
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Kun je een hoop leuke dingen voor verzinnen.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
Ik heb ook nog wel wat geluidskaarten liggen
heb je ook een link naar dat project?
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
kernel recompilen, met sound
dan /usr/ports/audio/festvox_kan16/make install.
dan installed hij festival en een stem (nu nog engels)
vervolgens kun je met
echo "hello" | festival -tts
alles uit laten spreken..
ik zal er een page over maken..
url post ik nogwel
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Ja, dat hij het nummer in een bestand opzoekt om te kijken of je dat nummer een naam hebt gegeven wat hij dan moet noemen ipv het nummer zelfOp vrijdag 31 mei 2002 13:47 schreef Bigs het volgende:
Nummermelder? Dat ie als de telefoon gaat roept wie het is?
Maar eh.. wat heeft dit eigenlijk te maken met OCE?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
is voor mij overbodig maar klinkt wel stoer..Op vrijdag 31 mei 2002 13:47 schreef Bigs het volgende:
Nummermelder? Dat ie als de telefoon gaat roept wie het is?
ik zat te denken aan
wekker
@random een onzinnige opmerking
(maybe) een verzoek voor een plugin voor hottopic !!!
(maybe) een er is een nieuw mailtje melding
een 16:00 17:00 18:00 19:00 20:00 tweakers nieuws melding indien er verbinding is)
op verzoek (tcp/ip ) een report van de status v/d machine
natuurlijk opzoek naar een female dutch voice..
link
http://www.cstr.ed.ac.uk/projects/festival/download.html
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
da's een goedeOp vrijdag 31 mei 2002 14:02 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Maar eh.. wat heeft dit eigenlijk te maken met OCE?
ik ben zo actief in dit topic met lcd etc. dat ik er eigelijk niet bij nagedacht heb..
ik moet nu weg zal zo thuis een move aan vragen naar ... (nos ??) oid.
lynx -dump word mijn grote vriend denk ik.
zie het artikel in Linux Magazine dat nu in de winkel ligt.
daar staat een combo van lynx -dump, grep en bashscripting om het aantal users aanwezig op een forum weer tegeven..
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
Verwijderd
De temp van de computer is 40 graden.
Er is nog 10 gige vrij op /hda/
Verwijderd
daar staat een dutch female voice maar ik weet niet of ik deze kan gebruiken.. op heb moment ligt alles op zijn gat..
ik teste op mijn FreeBSD laptop
ik was vandaag thuis (terwijl ik op mijn werk was) mijn sound kernel aan't compilen maar nu blijkt dat deze er niet door gekomen is !
mijn isa opti 9331 soundcard lijkt he niet te doen.. dan moet er een netwerkkaart naar isa zodat er een pci plekkie vrijkomt voor een nieuwe soundcard (de goedkoopste uiteraard!)
dan zul je zien dat een p120 festival gewoon niet kan trekken..... maar dat zien we dan wel weer..
ik vind het super dat iedereen dit zo volgt. ik zal dan ook consequent alle voortgang blijven posten en zsm een site opzetten..
waar bijvoorbeeld lijsten komen met moppen, ochtend groeten etc.
ik wil nl s'ochtend een random goeiemorgen zin horen, deze ga ik uit een bst lezen met een c proggie, maar daar moet nog ff over nagedacht worden.
Ik kwam op dit idee toen ik hoorde dat mijn "zwahiel" lcd pas over 3 weken komt..
dus binnen 3 weken wil ik dit eigenlijk rond hebben !
Wel leuk idee opzich, alleen ik denk dat je er helemaal gek van wordt. Kan je het niet beter 'on demand' doen; 'Computer! stats!; Computer: Uw site heeft momenteel 2 bezoekers'. Dat lijkt me veel handiger toch?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
domotica ??? leg uit.. en iedereen vind dit blijkbaar een erg interessant idee.. help dan gewoon mee. !Op vrijdag 31 mei 2002 19:18 schreef Djeen het volgende:
yeah leuk idee,gaan we lekker domotica toestanden doen,kvolg dit op de voet...
pak een oude machine. installeer freebsd 4.6
en ga aan de slag !
voeg " device pcm " toe onderin /usr/src/sys/i386/conf/GENERIC
dan
usr/src# make buildkernel KERNCONF=GENERIC && make installkernel KERNCONF=GENERIC
reboot
lees dit:
http://www.examnotes.net/forums/default.php?ind=122
dan werkt je geluidskaart (als het goed gaat !)
nu type je
cd /usr/ports/audio/festival/
make install
cd ../festvox-rab16/make install
nog een reboot
type fesitival om te starten.. geen fouten?? mooi
nu: festival> (SayText "hello world")
het werkt
probeer eens:
cat /etc/motd | festival --tts
werkt ook...
nu ben je net zover als mij!
FAQ:
dan start je festival en volg je deze pagina
http://www.cstr.ed.ac.uk/download/emorais/festival/INSTALL
--edit--
ik heb ook een rpm versie zien langskomen !! en in NOS staat een link naar een female dutch voice SRPM pakage.. daar kan ik niets mee maar jullie (linux-ers misschien wel !?!?)
http://rpmfind.net/linux/RPM/blinux/ByDate.html
hier staat wel een src.rpm maar ik heb geen linnux.. kan iemand er een tarball van maken ?? dan kan ik heb maybe gebruiken
ftp://rpmfind.net/linux/blinux/mbrola/blinux/SRPMS/mbrola-nl3-980825-1.src.rpm
moeten jullie alleen nog opzoek naar een rpm versie van festival zelf..
iig het meest orgineelste id wat ik hier gezien heb
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
moet je ook een speech >> text hebben om commando's te herkennen.. wie weet, volgende stap !?Op vrijdag 31 mei 2002 19:22 schreef LauPro het volgende:
http://wap.tweakers.net zou je ook kunnen gebruiken,
Wel leuk idee opzich, alleen ik denk dat je er helemaal gek van wordt. Kan je het niet beter 'on demand' doen; 'Computer! stats!; Computer: Uw site heeft momenteel 2 bezoekers'. Dat lijkt me veel handiger toch?
ik ga meer een goedkope pci kaart kopen en dan deze aude ISA wegpleuren..
nu maar hopen dat ik die ISA 3com NIC nog kan vinden anders heb ik een tekort aan pci sloten !
Verwijderd
OMG! JE LAAT ME KOTSEN! NOEM HET LIEVER 'JE WEET WEL' Want die naam wil ik de rest van me leven niet meer zienOp vrijdag 31 mei 2002 19:34 schreef Djeen het volgende:
Bonzi buddy
kan ik me wel iets bij voorstellen.Op vrijdag 31 mei 2002 20:21 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
OMG! JE LAAT ME KOTSEN! NOEM HET LIEVER 'JE WEET WEL' Want die naam wil ik de rest van me leven niet meer zien![]()
:R
maar mijn OPTI MED 3931 version 2.0 draait nog steeds niet..
isa plug'n play... ook met een creative sb 128 pci kreeg ik het niet voorelkaar..
maar de exotische onboardcard in mijn laptop doet het perfect
morgen maar verder klooien.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
mja das wel lol, maar dan 3 naast elkaar met en dan rechthoekjes heOp zaterdag 01 juni 2002 00:28 schreef Demoniac het volgende:
Misschien een idee om een VU-meter in te bouwen en die aan de speakers te koppelen? Daan praat ie net als KITT van Knightrider
vertel ???slechte ervaring mee ?mij leekt hij nog leukOp vrijdag 31 mei 2002 20:21 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
OMG! JE LAAT ME KOTSEN! NOEM HET LIEVER 'JE WEET WEL' Want die naam wil ik de rest van me leven niet meer zien![]()
Verwijderd
Op zaterdag 01 juni 2002 09:49 schreef Djeen het volgende:
[..]
vertel ???slechte ervaring mee ?mij leekt hij nog leuk
Hehe idd...Op zondag 02 juni 2002 00:07 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
Hey ff offtopic (of eigenlijk onTopicTitel), maar elke keer als ik door de OCE index scroll denk ik steeds dat er als titel staat: [idee]de pratende kabouter...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik kan me voorstellen dat de meningen over bonzai buddy verdeeld zijn (of misschien wel JUIST niet..)
maar dat ding is past beter is software algemeen denk ik.
Back ontipic:
Heeft iemand ook al een bsd/linux geinstalled om het ook te proberen ?
ik kan nog steeds mijn OPTi 3931 ver 2.0
niet aan de praat kijrngen (isa pnp) maar ik haal maandag wel een elcheapo kaartje bij norrod, hopen dat die dan WEL hetrend word.
LOL net als de bad-guy van Harry PotterOp vrijdag 31 mei 2002 20:21 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
Maar wat is het eigenlijk? Ik ken het helemaal niet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
mag dit please please please ergens anders.. zoals ik al eerder zei. als het zo doorgaat heb ik zo een slotje...Op zondag 02 juni 2002 11:49 schreef Demoniac het volgende:
[..]
LOL net als de bad-guy van Harry Potter
Maar wat is het eigenlijk? Ik ken het helemaal niet
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, niet echt, ik heb al geinformeert daarnaar. Freesco ondersteund geen geluid(kaarten)Op zondag 02 juni 2002 12:10 schreef Vipertje het volgende:
Ik neem aan dat je niet van plan bent dit project voor windows te maken? Was leuk geweest voor mijn Divx box. En zou dit ook enigszins werken onder FreeSCO?
ga naar download.com en download SayIt een goede gratis versie met nederlandse goede uitspraak !Op zondag 02 juni 2002 19:14 schreef Karreman het volgende:
hm.. windows project zou wel tof zijn ja. Zouden denk veel interesse naar hebben (ik iig zekers)
"meneer, op het moment zijn er meer dan 4 gebruikers aan het downloaden, wat wilt u dat ik doe:
(i)gnore (r)etry (e)raf schoppen die overbodige users ?
Meh!
heheOp zondag 02 juni 2002 22:35 schreef De_Koele_Man het volgende:
het lijkt mij ook wel een koel idee, maar het lijkt me wel storend als dat ding dan midden in de nacht gaat lopen praten tegen me:
"meneer, op het moment zijn er meer dan 4 gebruikers aan het downloaden, wat wilt u dat ik doe:
(i)gnore (r)etry (e)raf schoppen die overbodige users ?
maar als je het hele project werkend heb, zou je aan spraak herkenning kunnen gaan werken, zodat je commando's kunt roepen. like: val dood (systeem sluit af)
offeuh... kick user pedro (ik noem maar een naam) en dat-ie die dan d'r uit kickt.
We've got that ring of confidence
Meh!
Na een periode waarin ik dit idee helemaal vergeten was ben ik er nu weer aan begonnen. Inmiddels heb ik mn geluid aan de praat en wil ik natuurlijk verder.
Nu ben ik niet een echte linux expert, en kan wel wat hulp en ideeen gebruiken.
Info van t andere forum [url="http://forum.minddigger.com/phpBB/viewtopic.php?topic=1624&forum=5"]hier[/url]
Helaas beschikt deze versie van linux niet over make
Voor mij is de volgende stap het zoeken van een geschikte audioplayer, als die werkt heb ik er pas echt vertrouwen in
(wie weet er overigens een goeie mixer (commando gestuurd, geen menu dus) zodat ik t vollume wat harder kan zetten? (liefst een rpm
Verwijderd
maybe kun je dit gebruiken?
ik zal ff zoeken hoe dit heet.
Connaisseur des femmes
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
ik heb mijn pc pratend, wel alleen in het engels...
een freeBSD systeem met daarop festival geinstalleerd.
Ik moet MBROLA ook nog aan de praat hebben maar ik heb voorlopig geen tijd....
cat "hello i'm still alive" | festival --tts
word al heel netjes uitgesproken... nu nog een werkende nl stem en een softwarematig versterking van het geluid want met de boxjes volop aan hoor ik hem nog amper....